Τραγούδι:GLEE - I Lived (Full Performance)
(2 μήνες αργότερα)
Emily's Pov
«Μαμά δεν θέλω να φύγουμε» λέει ο Jasper καθώς κάθεται στο κρεβάτι του. «Πρέπει κάρδια μου. Το καλοκαίρι τέλειωσε, πρέπει να γυρίσουμε πίσω στην Νέα Υόρκη» «Μόνο τα Χριστούγεννα μου αρέσει να είμαι στην Νέα Υόρκη» «Ναι μόνο που θα μείνουμε μέχρι το επόμενο καλοκαίρι εκεί» «Γιατί;» «Γιατί εκεί δουλεύει και ο μπαμπάς και εγώ» «Καλά, πάω στο μπαμπά, να παίξω με την Ava και τον Oliver» «Εντάξει πήγαινε»
(17 ώρες αργότερα)
«Πιο σιγά κοιμούνται» λέω στον Sam καθώς κλείνει την πόρτα.... «Πάμε για ύπνο γιατί δεν σε βλέπω από την νύστα» λέω και τρίβω τα μάτια μου «Ναι πάμε» λέει και με σηκώνει στην αγκαλιά του...
(1 Δεκεμβρίου)
«Μαμααα, μπαμπά ξυπνήστε» λένε τρεις φωνές μαζί καθώς ανεβαίνουν στο κρεβάτι και χοροπηδάνε.... «Τι ώρα είναι;» ρωτάει ο Sam και εγώ γυρνάω για να πιάσω το κινητό μου «Είναι 8 και 10» «Είναι νωρίς ακόμα» λέει και αλλάζει πλευρό «Όχι μπαμπά μην κοιμάσαι πρέπει να στολίσουμε το σπίτι» λέει η Ava και πέφτει πάνω του «Ναι μπόμπα σήκω πρέπει να στολίσουμε» λέω και τον σκουντάω «θα στολίσουμε όταν έρθω από την δουλειά» «Όταν θα έρθεις από την δουλειά θα είναι αργά» λέω ο Oliver και πέφτει στην αγκαλιά μου... «Άντε πάμε» λέει και σηκώνεται από το κρεβάτι «Τελειαααα» λένε όλοι μαζί και τρέχουν έξω από το δωμάτιο «Σιγά στης σκάλες» φωνάζω καθώς βγάζω καθαρά ρούχα από την ντουλάπα... 2 ώρες μετά ο Sam είχε φύγει και εγώ είχα μείνει με τα παιδιά και στολίζαμε το σπίτι... «Δεν μπαίνει αυτό εκεί» λέει ο Jasper στον Oliver και τον σπρώχνει με αποτέλεσμα να χάσει της ισορροπία του και να πέσει προς τα πίσω «Μαμαα» φωνάζει ο Oliver και αρχίζει να κλαίει «Βρε Jasper» λέω καθώς παίρνω τον Oliver στην αγκαλιά μου για να τον καθησυχάσω... «Δεν έκανα κάτι» «Jasper ζήτα συγγνώμη από τον αδελφό σου» «Μα δεν έκανα κάτι» «Jasper» «Καλά συγγνώμη» λέει και του χαϊδεύει το πόδι.. «Συνεχίζουμε τώρα» λέω καθώς αφήνω τον Oliver και πιάνω τα φωτάκια....
****
(6 ώρες αργότερα)
«Ήρθε ο μπαμπάς» λέει η Ava και τρέχει στην πόρτα καθώς ακούει τα κλειδιά... «Αγάπη μου όμορφη» λέει και την παίρνει στην αγκαλιά του «Πάτε πάνω να παίξετε πρέπει να μιλήσω με την μαμά» «Εντάξει μπαμπά» «Τι έγινε;» ρωτάω καθώς τον πλησιάζω... «Πρέπει να φύγω, για μια εβδομάδα στο Σιατλ» «Μμμμ εντάξει» «Θα τα καταφέρεις με τα παιδιά» «Θα πω στην Aria με τον Ezra να έρθουν να μείνουν εδώ αμα θέλουν για λίγες μέρες» «Μμμ καλή ιδέα» «Ο liam με την Depy τι κάνουν;» «Καλά είναι σε 3 μέρες έρχονται από Λονδίνο..» «Ααα ωραία»
*****
«Καφέ;» ρωτάω την Aria καθώς κάθεται στον καναπέ «Ναι»...... «Για πες μου τα νέα σου» λέω καθώς επιστρέφω ύστερα από 5 λεπτά με 2 κούπες καφέ «Όπως τα ξέρεις, τώρα σοβαρά θέλεις να μείνουμε εδώ λίγες μέρες;» «Ναι γιατί όχι; Δωμάτιο έχουμε και η Αναστασία θα κοιμηθεί στο κρεβάτι του Jasper και ο Jasper θα κοιμηθεί μαζί μου ή μπορούμε να κοιμηθούμε εμείς οι δυο μαζί όπως κάναμε παλιά και να κοιμηθεί η Αναστασία μαζί με τον Ezra» «Καλή ιδέα»
******
(16 χρόνια αργότερα)
«Μαμά φεύγω, μαμά ο μπαμπάς πότε θα γυρίσει;» «αύριο έρχεται γιατί;» «Όχι τίποτα απλά θέλω να τον ρωτήσω κάτι» «Εντάξει, η Ava που είναι» «Πάνω με την Αναστασία» «Εντάξει, μην ξεχάσεις καθώς γυρνάς να πας να πάρεις το Oliver από τον φίλο του» «Εντάξει» «Καλά να περάσεις» «Ευχαριστώ» 2 ώρες αργότερα είχα τελειώσει με το συμμάζεμα κάθισα στον καναπέ περιμένοντας την Aria να έρθει...
******
«Αναστασία έλα φεύγουμε» φωνάζει η Aria, εφόσον πλέον είχε νυχτώσει «Μαμά να κοιμηθεί εδώ η Αναστασία;» με ρωτάει η Ava καθώς κάθεται δίπλα «Δεν εξαρτάται μόνο από εμένα εξαρτάται και από την μαμά της» λέω και τις χαϊδεύω τα μαλλιά «Ναι εντάξει δεν υπάρχει πρόβλημα» «μείνε και εσύ εδώ, πάνε πάρε τον Jack από τον φίλο του και έλα» «Οκαυ, δεν θα αργήσω, εντάξει Αναστασία;» «Ναι μαμά»
Ποιος είναι ο Jack και τι έγινε μέσα σε αυτά τα 16 χρόνια; Τώρα θα σας πω, λοιπόν ο Sam λείπει για δουλειά εδώ και 2 εβδομάδες... ο Jasper είναι 16, η Ava και ο Oliver είναι 13... H Aria έχει κάνει ένα γιο τον Jack ο οποίος είναι 12 και την Αναστασία που είναι 16... επίσης η Depy έχει την Blair που είναι 17, τον Jake που είναι 12 και την Christy που είναι 9...
Τριτοπρόσωπη
Και κάπως έτσι η ζω τους φτάνει στο τέλος. Αυτά τα χρόνια πέρασαν πολλά και διάφορα, χάρες, στενοχώριες, λύπες και πολλά αλλά... η Emily, μια κοπέλα μου η ζωής της ήταν κόλαση κατάφερε να παντρευτεί και να κάνει οικογένεια και να είναι πλέον ευτυχισμένη. Η Aria με τον Ezra είναι μαζί και θα τους χωρίσει μόνο ο θάνατος... H Depy με τον Liam έμειναν μόνιμα στο Λονδίνο... ο Harry παντρεύτηκε την Alison και έκαναν μαζί 2 παιδιά την Kate και τον Travis... και γενικά κάπως έτσι πέρασε η ζωή τους με δυσκολίες τις οποίες ξεπέρασαν και στο τέλος κατάφεραν να κερδίσουν, την ευτυχία, κάτι που τους αξίζει...
Αυτό ήταν λοιπόν το τέλος τις ιστορίας... ελπίζω να σας άρεσε και τώρα ξεκινάω μια καινούρια ιστορία με τίτλο αγαπη2(αγάπη στο τετράγωνο) θα ανεβάσω παρτ αύριο το βραδάκι!!! Vote & Comment. All the love El!!!!
VOUS LISEZ
And then you came (Harry Styles-Greek)
FanfictionΗ ζωή μου ήταν χάλια μέχρι που ήρθες εσύ ...με έκανες να νιώθω υπέροχα μέχρι που με κατέστρεψες και στην συνεχεία προσπάθησες να με ξανακερδίσεις