16.časť-Harry are you OK? o.O

202 7 0
                                    

Prechádzala som cez chodbu a zastavila som sa pri Harryho izbe a spomenula si na to jak odišiel z tej izby.Zaklopkala som.

,,Je odomknuté."zakričal z druhej strany.

,,Harry si v pohode?"sedel pri okne a pozeral sa von oknom.

,,Aaa Lis.Hej prečo?Stalo sa niečo?"pozeral sa na mňa.

,,Nie nie.Len som išla okolo a spomenula som si nato ako si odišiel dnes s tej izby že či si v pohode?"

,,No chcel som s tebou byť sám ale tak ona chcela od teba niečo a nechcel som zavadziať tak som odišiel."

,,Tak to ma mrzí teda.Prepáč."

,,Pohode."usmial sa a pritiahol si ma k sebe.Ruky mi dal okolo pásu a jeho čelo oprel o to moje.

,,Už som ti to vravel?"spýtal sa ma potichu.Ja som si ruky obmotala okolo jeho krku.

,,Čo?"pozerala som sa do zeme.Nechcela som sa mu pozerať do očí pretože som vedeľa že keby sa tam pozriem tak mu neodolám.

,,Že si mi chýbala."snažil sa ma pobozkať no ja som mu to nechcela dovoliť no nakoniec ma predsa len pobozkal ale len obyčajný bozk.

,,Harry to fakt nejde."pustila som ho a otočila som sa mu chrbtom a kráčal smerom k jeho dverám.

,,Počkaj."zastavila som.Len som sa otočila a pozerala na neho.

,,Veď si povedala že môžeme byť kamaráti s výhodami."zasa sa ku mne priblížil.Začala som znova cúvať.

,,Hhheej povedala som to ale teraz neviem či to bol dobrý náp.."nedokončil som pretože sa mi prisal na pery a začal ma bozkávať.Nemohla som mu odolať.Áno zase ma jeho bozky poddali a ja som vôbec nerozmýšlala čo robím.Oprel ma o dvere a bozkával.

,,Jjjaa už musím."odtiahla som sa a rýchlo som vybehla z jeho izby.

,,Fuuuu."oprela som sa o stenu keď som vyšla z jeho izby.Rozbehla som sa do svojej izby.

Rýchlo som si niečo vybrala zo skrine,trochu si upravila make-up,vzala si telefón,peňaženku a ešte pár vecí a hlavne foťák.Odišla som z izby a rýchlo zbehla dole.

,,No konečne."baby už čakali pred dverami.

,,Sekudnu len sa ešte napijem."usmiala som sa na nich abežala do kuchyne.Bol tam Zayn toho som aj potrebovala.

,,Zlato teba som hladala."vybrala som si džús z ladničky.

,,Heeej a načo?Kam ideš?"pozrel sa na mňa smutným pohľadom.

,,Idem fotiť El a Natalie.No fotiť to budu take fotky."zasmiala som sa a napila sa.

,,ALe určite budú super.Potom ich spolu pozrieme oki?''usmial sa a pritiahol si ma k sebe.

,,Môže byť.''dala som mu pusu a zdrhla za babami.

,,Taak mi idemee.''zakričala El keď sme odchádzali.

,,Ahoojtee.''všetci nás pozdravili a my sme odišli.

,,Tak čo kam ideme?''

,,Nechajte sa prekvapiť.''zaškerila sa.Ďalej sme sa nevypytovali nasledovali sme ju. Sprevádzala nás krásnymi uliciami Londýna nevedela som sa vynadivať.

,,Taaak a sme tuu.''ukázala na miesto kde sme prišli.Slniečko krásne svietilo síce bolo trochu chladnejšie ešte po daždi ale aj tak to tam bolo nádherné.Krásny veľký park,veľa stromov,kvetov a vedľa starý kaštieľ.

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now