Crrrrcrrrrcrrrr!!!! Zazvonil mi budík, vystřelila jsem z postele protože bylo jedenáct hodin dopoledne! To je hodin musíme ještě s mamkou jet nakoupit! Mami pojď jedem!
Jó už jedem! V krámu jsme koupili jedny brambůrky a křupky. Domu jsme přijely ve dvanáct. Musím si jít zbalit protože už tam máme být na jednu hodinu. Když bylo půl jedný volala jsem Áďe kdo nás veze na statek. Vezou nás Markét rodiče. Rozloučila jsem se s rodinou a pak jsem šla čekat před dům. Za pět minut přijela Markét s tátou a vyzvedly mě a jeli jsme ke Škodům. Konečně!!!! Už se nemůžu dočkat! Přijeli jsme na statek a těšili jsme se co budeme dělat. Čau Péťo, čau kači..........
........................Ahoj! Tak jo holky hoďte si věci do bytu, jooo Kači. Hodily jsme si věci do bytu ke Kačce kde budem spát. Přišli jsme dolů a přisedly jsme si k Péťe a Kačce. Péťa řekla ať si dojdem pro koně takže Michal, Darča, Pluto a Lucky. Došli jsme pro koně a měli jsme je nasedlat a na úzdit. Dali jsme jim čabraky a naše podsedlový dečky, kromě Káji která jela na Plutovi. Když jsme připravili koně tak jsme se šli i my převlíknout do jezdeckého. Jsme převlíknutý Péťo? Joó tak si zatím na sedněte na koně a já hned příjdou. O dvě minuty později. ...........
.................................. už jsem tady tak a jedem! Vyjeli jsme ze staku a chtěli jsme přejít hlavní silnici a Darča se lekla a začala couvat do silnice. Ale Áďa ji naštěstí zvládla. Jeli jsme přes louky pak přes cestu až nakonec jsme dojeli na louku. Tak jsme si na klusali a po padesáti metrech jsme začali cválat Míša jel bomby, stoupla jsem si do steheního sedu a bylo to jak když letíš nebem a vítr ti vlaje do vlasů. Prostě nádhera! Pak už jsme spomalili do klusu, protože koně byly uhnaný. Když jsme přejeli louku tak jsme jely malou lesní cestou. A pak dál po cestě až do stáje. Koně byly úplně spocený a hotový. Když jsme odsedlali atd. tak jsme se šli pomalu chystat na večer. V altánku ve kterým budeme večer sedět. Šli jsme ho uklidit a nachystat různé jídlo a mňaminky.Děkuji za 1000 zhlédnutí a chtěla bych se vám omluvit že jsem už dlouho nevydala kapitolu, protože jsem neměla telefon, ale teď už ho mám tak se máte na co těšit!!!
#Vase Zuzka
ČTEŠ
1. Pád Z Koně
AdventureKnížka vypráví o čtyřech holkách který chodí pravidelně na statek. Se svými koni zažívají různé dobrodružství a i se svými nejlepšími trenérkami (Péťa a Kačka). Třeba jezdí na tábory a víc se dozvíte v knížce. #Vaše Zuzka