TOKAT

9 2 1
                                    

Evet her gün ki gibi dükkânın önünde semaver keyfi vardı. Bu keyfi tamamlayan şey tabi ki de "çekirdek" ti evin büyüğü olarak ben giderdim hep markete bugün de aynısı oldu . Direk marketin yolunu tuttum, market yakındı Allahtan neyse ya tam markete giricem derken 3 genç biri bayağa yakışıklı diğer ikiside zaten okul arkadaşım o yakışıklı olan "Ayakkabıların çok güzelmiş." dedi . Tabi genler gereği kendime asla laf söyletmezdim . Nasıl olduysa bilemedim ama hiç bir şey diyemedim .Sadece sinirlendim ve markete yöneldim . Ama arkadan diğer iki çocuğun " Kıza laf atma !" dediğini duydum . Daha sonra o çok gerekli malzemeyi aldım. Marketten çıktım ve eve yöneldim , marketten çıkarken bana attığı o pis bakışı ve piç gülüşü görebiliyodum. Ben sinirle ailemin yanına girince onlarda ne oldu diye sormaya başladı. Aslında hiç bir şey dememem gerekiyodu . Ama ben işte dayanamadım söyledim . İlk önce gülüp geçerler sandım ama iş ciddiye bindi. Tabi abim iyice sinirlendi beni de alıp, marketin önüne gittik. O sahne işte abim " Hayırdır bu kıza laf atmışsın " dedi. Çocukta tam " Ayakkabılari..." diyemeden tokatı yedi . Sonra çocuk abimi alıp gitti . Bir şeyler konuştular ben de korkudan markete girdim . Sonra arkamdan abim geldi . Bir hararet için Lipton İce Tea alıp çıktık. Sonra eve geri döndük . Bu olay karşısında güldük ,eğlendik ve geçti. Ama benim için vicdan mahkemesi daha yeni başlıyordu . O an kendimden nefret ettiğim andı. Nasıl olurda biri benim yüzümden dayak yedi . Ama hakketmişti. Fakat canı yandı hemde benim yüzümden kesin benden nefret ediyodur . Hissediyorum bana beddualar yağdırıyodur . Biliyor musunuz hep aynı şey oluyor yaparken canım yanmıyor ama yaptıktan sonra kendimden nefret ediyorum . Geriye hep keşkelerimle kalıyorum . Ve yine bir gün ve yine Keşke yapmasaydım ,keşke söylemeseydim..
Ama bir defa olmuştu. Ya o vana hakkını helal etmezse ben napıcam ya bana lanet yağdırdıysa ... daha neler neler .. İçimden bir ses şöyle diyor " Olan oldu geçmişe mazi denir sen şimdi geliceğe bak kendini affettirmeye bak. Yoksa hayatın boyunca vicdan azabı çekeceksin ..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin