Damla'nın ağzındanHepimiz Emre'ye bakıyorduk. Bakışlarımız "amk malı, niye yaptın, pişman olucaksın,gerizekalı" der gibiydi.
Emre: Bana öyle bakmayın tamammı. Siz neler hissettiğimi bilemezsiniz.
Derin bir nefes aldı ve gözleri dolarak anlatmaya başladı.
Emre: Ulaş'ın ona her dokunduğunu gördüğümde, Merve bana değilde ona güldüğünde, onlar yanyanayken, ben bitiyordum. İçten içe tükeniyordum. Kalbim nasıl dayandı buna bilmiyorum. Anlamıyorsunuz çünkü sizin aşık olduğunuz kişi başkasıyla sevgili değil. Yaptığıma pişman oldum mu diye sorarsanız, evet. Çok. Hiç bir gece uyuyamayacak kadar çok. Bana öyle bakmayın nolur.
Deniz: Yaa kıyamam aşık kuzum benim
Tuana: Her şeyi boşverip ayran için.
Hepimiz "ne diyon amk" dercesine Tuana'ya baktık.
Tuana: Nee! Ayran severim.
Doğa: Of konumuz bu değil şimdi düşünmemiz gereken daha önemli şeyler var amk!
Nehir: Emre dert etme Merve kinci bir insan değildir eminim seni affeder
Derken kapı çaldı.
Merve içeri "EMRE SENİN ANANISŞKYM" diyerek girdi.
Emre Merve'nin gözlerine affet der gibi bakıyordu.
Merve: Seni hiç affetmeyeceğim.
Doğa'nın ağzından
Merve gözlerini çevirip hızla yukarı çıktı, ağlayarak.
Tuğçe: Allah'tan hiç kin tutmazmış Nehir.
Nehir: Ne biliyim ya üf
Damla: Tamam şimdi yatıyoruz hepimiz hadi kalkın bakıyım
Herkes zorla kalkıp odalarına gitmişti, bizde Damla'yla odamıza çıktık.
Damla, karnımı şimdi gizleyebiliyorum ama büyüdüğünde okula nasıl gidicem ben?
Damla: Lan doğru ben bunu hiç düşünmemiştim amk
Düşünelim yani artık.
Damla: Aşkım kolunu felan kırar okul bitene kadar rapor alırız sende gitmezsinn
Aşkım ne diyon amk sen!
Damla: Aşkım üzgünüm ama tek çözüm bu :(
Of haklısın sanırım ağlıycam.
Damla: Neyse hadi gel uyuyalım.
Damlaya sarıldım ve uyuduk.
Sabah kalktığımda Damla yanımda melek gibi uyuyordu. Bende onu öperek uyandırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Sanal Reel Olmuş
Novela JuvenilKoskoca sanalın aynı yerde yaşadığını düşünün. -Cinsellik içerir - Merve Nur & Damla Sönmez Damla'nın hesabı; @damlaxgod hesabına girip diğer hikayelerine bakabilirsiniz.