Kalbimi yakıp geçen o sözler ardından bedenimde oluşan o aciyla karisan uyuşukluk yere düşerken aklımda olan tek şey bebeğimdi. Furkan Soyludan olan bebeğim, bebeğimiz ona bişe olursa kendimi affedemezdim Furkana bunun hesabını nasıl verebilirdim ki bidaha asla yüzümü bile görmek istemezdi bende kendime katlanamazdim o saatten sonra bebeğime bişe olursa yaşamak bile suç gelir bana kim böyle bişe yapmak ister ki niye bana Furkana bebegimize zarar vermek ister benim hiç kimseyle bi kavgam yoktu Furkanı sevmenin bedelimiydi yoksa bu koskaca Furkan Soyluya aşık olmak onun bebeğini taşımanın ağır bi bedelimi bu Özür dilerim Furkan sana bebeğimiz olucak diyemedim hatta sana doğru düzgün seni seviyorum bile demedim eğer ölürsem en çok bunun için üzülüyo olucam lütfen affet beni sevdiğim adam senin gözlerine bakıp seni sevdiğimi söylemedigim için sana bebegimizi veremedim diye affet beni gözlerinde hayat bulduğum mimiklerinde nefes aldığım dudaklarından huzuru tattigim adam seni çok seviyorum.
Furkan
Gözlerimi açtığımda hala uyuyodu bi uyansa ondan af dilicektim ayaklarına kapanicaktim hatta beni affetsin diye onunla kavga etmek dışında bişe yapamadigimiz için yalvaricaktim beni affetmesi için ona doğru düzgün sevdiğimi soylemedigim için kul köle olucaktim kapısında Mert bise elinden alıninca anlarsın değerini derdide inanmazdim seni tahmin ettigimden çok daha fazla seviyomusum meğer sana bunu yapanları bi bulursam tek tek ben sorucam bunların hesabını öldür beni diye yalvaricaklar sana söz veriyorum o zaman Furkan Soyluya bulaşmak ne demek anlicaklar hadi aç gözlerini artık sevdiğim kadın aç ki gözlerinin derinliklerinde bogulayim gül ki tekrar çiçekler açsın şu sefil hayatımda sana sevgine çok ihtiyacım var gülüşünü sevdiğim huzurumun anlamı seni çok seviyorum.
Gül
Uyandigimda ilk isim Cansele bakmak oldu Furkanla Cansel dün gece bıraktığım gibi uyuyolardi hala Cansel bi gözünü açsa bize onu bu hale kimin getirdiğini söylese biran önce içimde ki bu intikam duygularımı bastirabilsem hala aklım almıyo kim ne içim Cansele bunu yapabilir Canselin hiç kimseyle bi problemi yok ki en önemlisi bunu nasıl kimse görmez deliricem yemin ederim. Ayaklanip kahve almaya gittiğimde karşımda gördüğüme inanasim gelmedi onun burda ne işi vardı acaba onundami tanıdığı birine bişe olmuştu neyse Gül boşver hiç bulaşma al kahveni arkadaşlarımın yanına git hadi yürürken arkamdan birinin geldiğini farkettim umarım sen degilsindir tam bi tane kahve alabilirmiyim derken o atladı usta 1 kahve diye öküz ya dağ ayisi başka bi açıklaması olamaz bunun mininusteki 'gaptaan orda gapi'cilardan arkadaş belli oldu.
-Naber güzellik
-...
-Naber tatlısı
_...
-Anlaşılan iyi gününde değiliz
-...
-Arkadaşının durumu nasıl onu söyle en azından
-Sanane benim arkadaşımdan seni ne ilgilendirir
-Unuttunmu biz bi anlaşma yaptık artık sirdasiz o yüzden arkadaş olduk
-Çık kendin bak o zaman beni rahat bırak sevimsiz şey benden uzak dur yeter bu arada arkadaş falan değiliz ben senin gibi ukalalarla arkadaş falan olamam
-Haklısın güzellik benimle arkadaş olunmaz neyse ben bi çıkıp bakım bu arada oturduğun yer ıslakti eğer yeni bi elbise istersen yukarda olucam
Ne yok artık şaka DMİ bu kadarida pes bilerek yaptın pis öküz seni Ömeeerr gel buraya seni geberticemÖmer
Yukarı çıkarken Gülün seslerini duydum beni geberticekmis sanırım artık benim gibi taş bi çocuğa nasıl kiyicaksa herkesin istediği kızların köpek gibi peşimde koştuğu bi tipim ben Hayır daha ne istiyosun ben onu anlamıyorum senden hoslandigimi yüzüne karşı diyemedim belki ama bende böyle ifade ediyorum işte kusura bakma Gülcüm artık bana böyle katlanicaksin. Canselin yanına gittiğimde Furkan Soyluyu gördüm tam dibindeydi kızın acaba bebek ondanmi ama ondansa niye saklıyolarki bebeği açıkçası benim Gülden bebeğim olsa ki inşallah olur tüm dünya benim olurdu zavallı kız öyle masum masum yatıyo inşallah bişe olmaz ne sana ne çocuğuna
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğin Rüyası
Teen FictionArkadaşları ve Aşkları uğruna gözlerini kırpmadan kendilerini feda edebilicek gençlerin heyecanli hikayeleriyle karşı karşıya heyecanlı bir hikaye sizleri bekliyor.