Maak kennis met Noah, Noah is een lieve jongen, die goede cijfers haalt op school. Hij is niet echt populair, maar dat maakt hem niet veel uit. Hij heeft leuke vrienden, dus volgens hem leeft hij bijna het perfecte leven. Hij mist maar één persoon. Een meisje, genaamd Casey. Ze is een echte badgirl en ze is precies het tegenovergestelde van Noah. Casey is stoer, knap, en school boeit haar totaal niet. Ze is erg populair en heeft genoeg jongens om haar heen. Casey zoekt alleen niet het soort jongens die om haar heen hangen, ze wil een jongen die om haar geeft, niet omdat ze populair is, maar wie ze echt is. Noah en Casey zijn totaal verschillend.
Hij kent haar,
Zij kent hem niet.
Copyright © 2016
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of op enige andere manier zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur.
Dankjewel
Dit boek wordt door 2 mensen gemaakt, writingmonster_ en liekex177. Wij zouden het leuk vinden als jullie ook onze andere boeken zouden lezen op ons eigen account.
De hoofdstukken zullen tussen de 500 en 1000 woorden bevatten. Ook zal er maximaal 1 keer per week geupload worden. Dit omdat we het beide druk hebben met onze eigen boeken.
Noah is de ik-persoon in dit verhaal, maar in sommige stukken zijn andere personen de ik-persoon, dit wordt van te voren altijd gezegd.
---
'Gast, waar kijk je naar?' vraagt Jace me nieuwsgierig, terwijl hij met zijn hand voor mijn gezicht zwaait. Ik ontwaak uit mijn trans en draai me naar hem om.
'O nee niks' zeg ik snel en ik ga verder waar ik mee bezig was op mijn telefoon.
'Dan niet' zegt Jace zuchtend en hij richt zich ook weer op zijn telefoon.
We zitten in de middagpauze van school, het is maandagmiddag. Ugh, maandag, ik haat maandag. Iedereen haat maandag. Maar oké, ik kijk stiekem boven mijn telefoon uit zodat het niet opvalt. Als ik Casey zie, begin ik te glimlachen. Ze is zo leuk, maarja, ze kent me niet eens. Ze is populair en iedereen kent haar. En ik, ik ben niet zo populair, maar dat maakt me niets uit, ik hou van mijn leven zo. Het zou alleen helemaal geweldig zijn met Casey erbij. Ik zucht en Jace kijkt me vragend aan. Ik negeer zijn blik en ben opgelucht als de bel gaat. Dan hoef ik tenminste niets aan hem uit te leggen. Niemand weet dat ik Casey leuk vind, en dat wil ik graag zo houden. Samen lopen we naar de les geschiedenis. Jeej. Het sarcasme spat ervan af. De docent begint met zijn les en ik luister met tegenzin toch gewoon mee. We moeten een project maken in tweetallen. Midden in het verhaal van de leraar stormt Casey het lokaal in.
'Fijn dat jij ook de les komt volgen Casey' zegt de docent geïrriteerd.
Casey grinnikt en ploft achteraan in de klas neer op een stoel.
'Ik heb de groepen al gemaakt, Jace en Rose, Noah en Casey..' En zo zegt de docent alle tweetallen, maar ik hoor ze niet meer. Ik ben veel te verbaasd maar ook blij dat ik met Casey mag samenwerken.
'Jullie gaan nu in de tweetallen zitten en beginnen aan het project, dus je mag tussen de drie onderwerpen kiezen, oké?' zegt de docent.
Iedereen staat op en ik loop naar Casey toe, die verveelt voor zich uitstaart.
'Hey' zeg ik verlegen.
Casey kijkt me vragend aan.
'Wij moeten samen het project maken' zeg ik voorzichtig.
'Oo oké'
'Hoe heet je?' vraagt ze daarna.
'Noah, ik heet Noah'
'Nou Noah, zullen we dan maar beginnen?'
---
Hey guys,
Hier het proloog van the badgirl vs the goodguy. Sanne en ik hebben allebei heel veel zin om dit boek te schrijven. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en het boek gaan lezen.
Xx
Nutellakersje
JE LEEST
The badgirl vs. the goodguy
RomanceNoah is een lieve jongen, die goede cijfers haalt op school. Hij is niet echt populair, maar dat maakt hem niet veel uit. Hij heeft leuke vrienden, dus volgens hem leeft hij bijna het perfecte leven. Hij mist maar één persoon. Een meisje, genaamd Ca...