MULTİMEDYA ESİLANIN NİŞANDA Kİ HALİ
Her şeyi anlatmıştım Eymen'e şok olmuştu. Fazla sürmeden gitti zaten gitmeden öncede bu oyuna devam edeceğimizi söyledi güven veren sesiyle. Evde tek başımaydım yine! Sabah alışverişe çıkacaktım. Ne de olsa artık zengin bir kocam olucak. Bir miktar para da bırakmıştı gitmeden önce.
Sabah erkenden kalktım. Evde kahvaltılık bir şey olmadığından dışarda kahvaltı yapıcaktım sonra da alışveriş yapardım. Üstüme siyah dar paça pantolonum ve beyaz askılı dantelli bodyimi giydim.
Kahvaltı yapmak için sahilde ki mütevazi kafelerden birine gittim. Kahvaltımı orada yaptıktan sonra eve yakın olan markete gittim. Zaten ev ve sahil arasında fazla bir mesafe yoktu. Çabucak varabildim. Tüm bunları yaşarken aklımdan çıkmayan tek bir soru vardı. Acaba Eymen'le evlenince o kadınla aynı evde mi yaşıcaktık?
Kısa bir süre sonra bu düşüncelerimden markette ki kasiyerin bana 104 lira demesiyle sıyrıldım. Parayı ödedim ve aldıklarımı poşetledim. Eve gittim aldıklarımın hepsini yerleştirdim. Çalan telefonuma bakmaya gittim. Telefon şarjdaydı. Eğer açarsam telefonuşarjdan çıkarmak zorunda kalacaktım ki o zaman telefon kapanacaktı. Arayan kişiye baktığımda Eymen olduğunu gördüm. Telefon şarjdayken bir hal açmak zoruna kaldım.
"Esila nasılsın bakalım?" dedi sesi neşeli geliyordu.
"İyiyim sen nasılsın?" dedim bende onun enerjisine uymaya çalışarak.
"Gayet iyi bak ne dicem babamlar yarın nişan istiyorlar. Senin için uygun mu yarın?" dedi bir an duraksadım. Kendimi o an çok tuhaf hissettim.
"Tabi uygun olur."dedim sadece.
"Güzel sormak istediğin bir şey var mı?" dedi
"Aslında var ama bunu seninle yüz yüze konuşmak istiyorum." dedim aklımdaki soruları ona sormalıydım.
"Kötü bir şey mi oldu?" dedi sesi biraz telaşa kapıldığını belli ediyordu.
"Hayır hayır sadece sormak istediğim sorular var."
"Pekala akşam iş çıkışı sana gelirim. Yemek yap lütfen. Müstakbel karımın yemeklerini merak ediyorum."dedi sesinden gülümsediği anlaşılıyordu. Bende kurmuş olduğumu cümlenin hoşuma gitmesiyle gülümsedim.
"Tabi müstakbel kocacım sen nasıl istersen? " dedim
"Pekala akşam görüşürüz." dedi
"Görüşürüz." dedim telefonu kapattım. Saate baktığım da işten çıkmasına 2 saat olduğunu gördüm.Hemen mutfağa gidip neler yapmam gerektiğe karar verdim.Köfte patates ve pilav yapıcaktım yanına bir de salata yaparım.
Önce kıymayı çıkarıp köfteyi yoğurdum ve şekillendirdim. Sonra patatesleri ince ve uzun dilimler yaptım. Pirinçi de ıslattım. Köfteyi ve patatesi kızartırken bir yandan pirincide ocağa koydum. Diğer yandan salata malzemelerini çıkarıp yıkadım. Süzülmesini bekledim. Pilav olmuştu ve köfteyle patatesleri de pişirdim. Salata malzemelerini doğrayıp derin çukur tabağa koyup sosladım herşey hazırdı.
Saate baktığımda gelmesine yarım saat olduğunu gördüm. Hemen bir duşa girdim. 10 dakikalık bir duşun ardından dolabımdan narçiçiği ve turunculu çiçekli elbisemi giydim elbise askılı ve kalp yaka olduğundan gögüsten biraz dekolte veriyordu ama oldukça rahat bir elbiseydi.
Masaya gerekenleri de koymamla telefon çaldı. Şarjdan çıkarıp arayanın Eymen olduğunu görünce dakikasına yanıtladım.
"Alo Eymen nerde kaldın?" dedim