Idag er det 9 dage til Anthon og min 1 års dag. Jeg glæder mig ikke engang? Mit forhold til Anthon i øjeblikket er lort. Jeg sætter mig på sengekanten og går derefter ind til Thor. Jeg banker på. "Kom ind" kan jeg høre fra den anden side af døren. Jeg åbner døren, og sætter mig på hans seng. Han ligger i sengen med sin mobil, men kigger på mig da jeg sætter mig på hans seng. "Jeg er ikke sur" siger jeg. Thor kigger bare på mig, men ikke sådan ondt eller flabet. "Undskyld. Jeg har lyttet til Anthon, og jeg forstår ham godt. Eller noget. Altså han havde måske en "god grund" men jeg blev jo ked af det alligevel?" Siger jeg. "Det er da også forståeligt! Det var på ingen måde i orden det han gjorde! Men det var sådan et stort problem, så han nok bare ville gøre alt for at få det væk" siger Thor. "Præcis. Men jeg var nødt til at sige til ham, at jeg ikke var helt klar til at tilgive ham. Endnu" siger jeg. "Det er forståeligt DN" siger Thor. Jeg smiler til ham. "Kom" siger Thor, og rykker sig lidt i sengen, så jeg kan ligge mig ned. Jeg ligger mig ved siden af ham, og kigger med på hans telefon. "Anthon og jeg er i se og hør!" Siger Thor glad. "Vil du læse højt?" Spørger jeg. "Ja. Jeg læser bare et afsnit. De andre er lidt ligegyldige" griner Thor. "Okay" griner jeg tilbage. ""Citybois får tusinder mennesker til at holde en fest!" Det var overskriften" siger Thor, og fortsætter. "Til grøn koncert har Thor Farlov (16 år) og Anthon Edwards (17 år), gjort et godt stykke arbejde! Flere tusinder mennesker hoppede og dansede da de to unge drenge, den lidt ældre Emil Stabil og Lågsus holdte et brag af en fest oppe på scenen! "Jeg tror at publikum var mere igang end os! Og os var der altså gang i!" Siger Anthon. "Ja. Det var helt vildt at se så mange mennesker stå og hoppe og danse på en gang" supplerer Thor" læser Thor højt. Hvor er de søde. Jeg bliver helt rørt af at høre Anthon så overvældet. Jeg kan forestille mig hans glade blå øjne og hans søde lille smil da han siger det. "Græder du?" Spørger Thor. Jeg tørrer en tåre væk. "Årh DN" siger Thor, og ligger sine arme omkring mig. "Jeg savner Anthon" græder jeg. Thor kysser mig i håret. "Hvad hvis jeg aldrig bliver klar til at tilgive ham? Hvad hvis han ikke vil tage imod det? Hvad hvis HAN slår op med MIG?!" Siger jeg nervøst, og græder endnu mere. "Det kunne Anthon ikke finde på. Anthon elsker dig DN. Virkelig det gør han! Jeg ved at han ikke stopper med at prøve at vinde dig tilbage. Aldrig! Og selvfølgelig bliver du klar til at tilgive ham igen. Du skal bare lige have lidt tid, så kommer det helt af sig selv" siger Thor overbevisende. Jeg nikker, og ligger mit hovede på hans bryst. Nogengange er det bare helt vildt dejligt at have en bror som Thor. Han laver en masse dumme ting og kan være pisse irriterende, dog gør han det altid godt igen og er der for mig.
Da jeg har talt med Thor i noget tid går jeg tilbage på mit værelse. Jeg har fået en besked. Fra Anthon. "DN jeg savner dig! Der er gået en dag siden du sagde til mig at du havde brug for tid, og der er 9 dage til vores 1 års dag. Tro mig. Jeg tæller det hele! Jeg har næsten ikke fået noget søvn hele natten, da jeg har hørt denne sang det meste af tiden, som jeg også lige synes du skal høre. Jeg har grædt, og spildt en masse tårer på den, og det tror jeg også du kommer til. Du skal vide jeg elsker dig nu, jeg elskede dig før, og jeg vil elske dig for evigt og altid. Du er mit liv DN! Jeg elsker dig!" Står der, og han slutter af med et link til en sang. Det er "let me love you" med Justin Bieber. Jeg trykker på linket og hører den. Ligesom Anthon mister jeg en masse tårer under sangen. Pludselig braser Thor ind af døren. "Vil du med en tur i byen?" Spørger han glad, men mister smilet da han ser jeg sidder og græder. Jeg tørrer hurtigt mine tårer væk. "I byen?" Spørger jeg, for at få flere detaljer. "Altså du behøver ikke" siger Thor. "Jojo. Jeg vil godt" siger jeg. "Okay. Tænkte bare sådan ind og få lidt at drikke?" Siger han. "Jo det vil jeg godt. Jeg gør mig lige klar" siger jeg. "Super" siger Thor og lukker døren. Jeg orker ærlig talt ikke at tage kjole og alt muligt på, så jeg tager bare en kort sort nederdel, og en hvid T-shirt på. Jeg ligger en lidt let make-up og sætter mit hår op i en høj hestehale. Da jeg går ud af døren står Thor og venter. Thor har gjort virkelig meget ud af sig selv. Han har voks i håret hvilket han ALDRIG har! Det ser ret godt ud. Så har han taget smoking på og nogle pæne sorte sko. "Hold da op" siger jeg. "Det er Veneda's fødselsdag vi skal ind og holde. Fik jeg ikke sagt det?" Spørger Thor. "Nej?!" Siger jeg. For helvede Thor! Hvis jeg havde vidst det, havde jeg jo taget noget andet tøj på. "Sorry. Men vi skal være inde i København om 15 min. Så du har dsv. Ikke til at skifte" siger Thor, og nærmest hiver mig ned af trappen. Jeg skynder mig at tage nogle sko på, og så skynder vi os ned til Bernstorffsvej station. Vores tog kommer idet vi tjekker ind på vores rejsekort.
KAMU SEDANG MEMBACA
Min berømte storebror - Citybois
Fiksi Penggemar*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...