...doszliśmy do restauracji, o której nigdy wcześniej nie slyszalam. Weszliśmy do środka. Była ładnie wystrojona czerwonym kolorem ścian i czerwonymi różami. Usiedlismy przy stoliku obok okna i zamowilismy coś do jedzenia. Podczas kolacji dużo rozmawialiśmy, dowiedzieliśmy się o sobie bardzo dużo rzeczy.
Po zjedzeniu, wyszliśmy z restauracji i podążaliśmy w stronę hotelu (O czym jeszcze nie wiedzialam).
-D....Da....Dawid gdzie my idziemy?- zapytałam przestraszona
-Do hotelu - powiedział brunet
Chwilę myślałam nad tym czy zapytać się go co chce tam ze mną robić, ale zrezygnowałam.
Weszliśmy do środka i podeszlismy do recepcji. Dawid zalatwial "małe formalności" jak on to powiedział. Chwilę potem byliśmy już przy drzwiach do pokoju. Weszliśmy, na środku stało wielkie łóżko, a obok niego stolik z winem i różami.
Zdjelismy kurtki i po kilku sekundach poczułam ręce dawida na moich biodrach.- Kocham Cię - powiedzial i pocalowal mnie w usta.
-ale po co to wszystko?- zapytalam
-jestes wyjatkowa dziewczyna i chce aby ta noc też była wyjatkowa. Jeśli nie chcesz nie musimy jeszcze TEGO robic, zrozumiem jesli nie bedziesz gotowa- powiedział i sie uśmiechnął
-dawid, ja jeszcze nie chce, to dla mnie za wczesnie. Na razie możemy tylko ze sobą spać, ale nic wiecej- oznajmilam
-dobrze, to ty idz sie myc a ja na ciebie poczekam- przytulił mnie...
-----------------------------------------------------------
Bardzo długo mnie nie było, czego bardzo żałuję ponieważ zaniedbalam ta ksiazke. Nie miałam weny ani czasu na pisanie, ostatnio miałam bardzo dużo nauki i nie mogłam pisać. Ten rozdział też nie jest taki jak być powinien, wyszłam z wprawy. Teraz na prawdę postaram się pisać częściej rozdzialy. Mam nadzieję ze bedzie mi sie udawać wstawiać je chociaż raz na tydzień. Myślę że nie będzie już takiej sytuacji gdzie zaniedbam opowiadanie.
Przepraszam za wszystko :) <3
CZYTASZ
Nieszczęśliwa || D.K
Novela JuvenilO 16 Alex, ktora ma problemy w szkole i w domu. W jej życiu się nie układa. Dzieczyna tnie sie i zaczyna myślec o samobójstwie lecz po jakimś czasie poznaje chłopaka który zmienia jej życie na lepsze...