Σου αρέσει ο συμμαθητής σου -τι μου θύμισες τώρα :), αλλά δεν ξέρεις πως να τον προσεγγίσεις. Τί πιο λογικό μετά από 6 ώρες σχολείο, πανεπιστήμιο, να σου αρέσει τελικά ο συμμαθητής σου. Εδώ λοιπόν, έχω γράψει μερικούς τρόπους για να τον προσεγγίσεις και να έρθετε λίγο πιο κοντά. Να πω ότι τα ίδια ισχύουν αν σου αρέσει και η συμμαθήτρια σου (να μην αφήνουμε τους άντρες απ΄έξω).
1. Ζήτησε βοήθεια σε κάποιο μάθημα.
Υπάρχει κάποιο μάθημα που είναι καλύτερος από σενα; (Ακόμα κι αν δεν είναι) Πιάσε συζήτηση πάνω σ΄αυτό. "Μπορείς να μου εξηγήσεις τι σημαίνει αυτό, μπορείς να με βοηθήσεις με το μάθημα"; Ξεκίνησε έτσι, αθώα, να δούμε λίγο και ποιά θα είναι η αντίδραση του.2. Επικοινωνία μέσω sms ή Facebook.
Αν δεν μπορείς να τον ρωτήσεις από κοντά, τότε στείλε μήνυμα και άρχισε πάλι το ίδιο "παραμύθι" με τα μαθήματα και τις απορίες. Ελπίζοντας, ότι στο τέλος θα μπορέσετε να μιλήσετε πιο χαλαρά και άλλα θέματα.3. Κοίταζέ τον επίμονα.
Μερικές φορές μέσα στην μέρα κοίταζέ τον επίμονα για μερικά δευτερόλεπτα. Πέρασε του το μήνυμα ότι σε ενδιαφέρει (μην τον κοιτάς με μίσος). Επίμονα και μετά σαν να μην τρέχει τίποτα όλη την υπόλοιπη μέρα.4. Ζήτησε βοήθεια από κοινούς γνωστούς.
Ξέρω ότι αυτοί κάνουν την κατάσταση χειρότερα, αλλά έχεις κάποιους που μπορείς να εμπιστευτείς ότι δεν θα σε ρεζιλέψουν, ζήτησε την βοήθεια τους. Να ρωτήσουν αν τον ενδιαφέρει καμιά, και ότι σας είδαν να μιλάτε, αν τρέχει τίποτα. Γενικά με πολύ διακριτικό τρόπο, να προσπαθήσουν να τον ψαρέψουν και να σας φέρουν λίγο πιο κοντά.5. Αυξάνεις τα "μηνύματα".
Εδώ εννοώ τα δικά σου μηνύματα, δλδ να του χαμογελάς, πας και του μιλάς για οτιδήποτε, προσπαθείς να τον αγγίζεις όταν του μιλάς, να γέρνεις προς το μέρος του, να συμφωνείς μαζί του και να χαζογελάς με αυτά που λέει -προσοχή! να μην είσαι χαζοχαρούμενη χαχα. Περιμένεις τώρα για να δεις πώς θα εξελιχθεί.Αν είσαι αγόρι ή κοπέλα, τώρα είναι η ώρα να της ζητήσεις να βγείτε κλπ. Αν είστε σ' αυτήν την φάση, σίγουρα της αρέσεις|του αρέσεις οπότε μην διαστάσεις να προχωρήσεις.
Παιδιά μιας και άνοιξαν τα σχολεία και πολλοί πήγαμε σε καινούριο σχολείο, άρα και καινούργιοί συμμαθητές, καινούρια αγόρια !! Πιστεύω οι ποιο πάνω συμβουλές θα βοηθήσουν, αλλά πάντα να θυμάστε, ποτέ μα ποτέ, υπερβολές και πάντα να είστε ο εαυτός σας!
Φιλάκια !! <3 <3
Πηγή: https://lovemuffinspeaks.blogspot.com.cy/2015/08/mou-aresei-o-symmathitis-mou-ti-na-kaneis-gia-na-ton-proseggiseis.html
VOUS LISEZ
Female Gender Magazine
Aléatoire♡♡ Ελπίζω να σας αρέσουν ♡ Όσα πρέπει να ξέρεις για να λέγεσαι γυναίκα + και συμβουλές που χρειάζεται μια γυναίκα-μαθήτρια- και άλλα για γυμναστική και διατροφή!