Camila die mij berichtjes stuurt. Ik kijk op mijn mobiel. Duizenden appjes stromen binnen van Camila haar vader en moeder. Ik heb haar nog niet eens uit kunnen leggen dat ik haar pleegbroer ben. Als ik het wou zeggen durfde ik het niet meer. Maar ik kan dan niet verliefd op haar zijn. Ik denk nog steeds aan Fedoua ze was zo schattig en lief tegelijk. Het is vandaag 2 maanden geleden. Het duurde heel erg lang totdat ik het echt door had dat het uit was. Ik mis haar zo. Er komt een vel licht onze kant op. Iedereen duikt weg. Alleen ik blijf staan. Ik weet alleen wat er nu gaat gebeuren. Kaj word weer levend gemaakt door Camila. Iedereen is naar boven gerend. Ik sta hier alleen nog. Alleen met Kaj. Kaj word langzaam wakker. Dit ziet er zo creepy uit. Camila spreekt gewoon de waarheid. Op dat moment komen Camila's ouders naar binnen gestormd. Oké wij gaan een hele preek krijgen. Maar iedereen is stil.
'Kan ik jullie ergens mee helpen.' zegt Kaj zwak.
'Ja, Wij willen weten waar Camila is'
'Uhm ik weet niet of jullie dit willen' zeg ik zacht
'We willen weten waar ze is.'
'ze is dood' stotter ik.Het word stil in de Tattooshop. Alweer breekt er een grote stilte aan. Ik vind dit altijd zo eng om mee te maken. Kaj is al helemaal weer wakker. Hij leunt een beetje tegen mijn schouder. Op dat moment komt Katelyn binnen gelopen en schrikt.
'Mam pap wat doen jullie hier' Sist Katelyn
Ze krijgt geen antwoordt.
*Camila P.O.V.(A.K.A. Lauren)*
Ik besluit nu weer op te staan uit de dood het is goed zo. Ik heb mijn lesje wel geleerd. Tja maar hoe doe ik nou zoiets. Ik ben eigenlijk een soort engel. Ik ben gewoon bijzonder. Niemand kan zo maar opstaan uit de dood of iemand weer levend maken. Maar dat kan ik dus wel. Na een paar seconden sta ik weer op hetzelfde punt van waar ik dood ging. De trein is alleen weg. Mellanie en Jai zijn er niet. Maar voor de rest is alles nog hetzelfde. Ik voel me zwak en verraden. Ik heb iedereen gewoon verraden die FBI spion was. Lauren vind ik persoonlijk veel mooier. Ik zie dat de krant word bezorgd. Ik krijg ook een krant mee. En ja wie staat er op de voorkant. Ik en Kaj. Hoeraaa verassing. Wacht dit is een paar seconden geleden geschreven. Iedereen weet nu dat ik weer leef. Oh My God mijn leven is binnen een paar seconden al weer een hel. Straks word ik nog beroemd en daar heb ik geen zin in. Gelukkig hebben de boys en mijn vriendinnen de krant nog niet gekregen. Want dan werd ik werkelijk gekild. Zou ik nog wel ergens veilig zijn? Ik denk het niet. Overal zou ik haat krijgen. Ik heb mijn Unicorn tattoo verandert tot een vampier. En mijn schattige kleding voor zwart en grijze kledingstukken. Alles in de hel is gratis dus waarom niet. Zullen ze mij nog herkennen. Ik denk alleen aan mijn grote littekens op mijn armen. Ik voel me niet zo lekker. Ik ga op een bankje zitten en grijp naar mijn nek. Hij steekt zo erg. F*CK ik word een vampier. Jai of Kaj heeft me omgetoverd tot een vampier. NEE nu is het serieus een hel. Ik loop de stad een beetje door en stop een paar meter voor de Tattooshop van Dioni en Sam. Ik zie mijn ouders en Katelyn met Jai en Kaj praten. Kaj het is gewoon gelukt hij is weer levend. Ik kijk naar boven. Ik zie Dunya door het raam kijken. Zou ze mij nog herkennen? Ik denk het niet. Katelyn is ook een vampier maar dat wist ik. Nu is mijn hele familie een vampier. Ik wil geen vampier zijn.'Lau ben jij dat' Schreeuwt Dunya door het raam.
'Ja dat ben ik' schreeuw ik terug.Zonder iets te zeggen loopt ze weg. Ik ga op de stoep zitten. Ik vind zwart zo lelijk ik tover snel mijn schattige kleding stukken te voorschijn. Ik vind die vampier nog wel cool erbij staan. Dunya komt naar buiten gelopen.
'Lau heb jij Kaj weer levend gemaakt' vraagt ze nieuwsgierig.
'Ja dat heb ik gedaan' zeg ik zacht.
'Dankjewell, ik kan geen betere zus wensen.' zegt ze en trekt me in een knuffel.Ik knuffel haar terug. Op dat moment komen Jai en de andere boys naar buiten gelopen.
'Lauren ben jij dat' zeggen alle stemmen tegelijk.
Oké ik was net alleen en een paar minuten later met Dunya en nu met B-brave erbij. Dit is nog best wel veel tegelijk. Dat kan ik niet meer aan. ik ben zwak en lomp. Ik wil opstaan maar het wil me niet meer lukken.
'Lau gaat het' zegt de stem van Dunya bezorgt.
'CAMILA GROOTHUIS NU MEEKOMEN NAAR HUIS.'Ik hoor een stem door mijn hoofd heen schreeuwen het is mijn vader. Dit was de eerste dag van de hel voor mij. Katelyn was al op kamers. ik was toen 15. Ik heb een leerstoornis dus bleef vaak zitten. Ik heb mijn examens niet kunnen doen door deze FBI Spion baan. Maar deze zin is nu echt. Hij staat voor mijn neus. Ik wil hem schoppen, slaan in elkaar rammen. Maar ik heb daar geen energie meer voor. Ik heb gewoon teveel bloed verlies gehad toen ik die sneeën in mijn armen kreeg. Maar nu ben ik gewoon helemaal zwak, en heb geen puf meer. Ik word licht in mijn hoofd. Ik grijp weer naar mijn nek en daarna naar mijn arm. Hij begint heel erg te tintelen. Eindigt mijn leven hier toch. Ik word opgetild en daarna weer neer gelegd ik probeer mijn ogen open te doen maar het wil me gewoon niet lukken.
*Kaj P.O.V*
Lauren is in de brancard geladen en ze rijden nu naar het ziekenhuis. Niemand mocht mee, het was te gevaarlijk. Waarschijnlijk heb ik of Jai haar omgetoverd tot een Vampier. dit was niet onze bedoeling. We zijn gestopt met B-brave het werd gewoon teveel voor ons. Prank natuurlijk zijn wij niet gestopt. wat denken jullie nou wel niet.
JE LEEST
Verhekst. B-brave (VOLTOOID)
VampireWanneer je favoriete boy van je leukste boyband een vampier blijkt te zijn en je omtovert tot een vampier. Maar wie is diegene en zijn de andere boys ook een vampier of is alleen hij het. En heeft hij een doel waarom hij je als vampier wil hebben? D...