Rozdział 12♡

1.2K 100 6
                                    

Hermiona wyjęła z szafy szare dresy, biały top i czystą bieliznę. Wychodząc z pokoju chwyciła jeszcze wiszący ma klamce od drzwi ręcznik. Weszła do łazienki i wszystkie rzeczy położyła na szafce stojącej obok drzwi. Nalała wody do wanny i rozebrała się, po czym zanurzyła się po samą szyję. Leżała sobie tak dłuższą chwilę, gdy usłyszała walenie do drzwi głos pewnego blondwłosego chłopaka.

- Granger pośpiesz się!

- Wal się Malfoy! Będę siedzieć ile będę chciała i chuj ci do tego!

- Grzeczniej Panno Na Wszystko Mam Wyjebane!

- Nie nazywaj mnie tak Panie Jestem Narcystycznym Dupkiem i Myślę Że Mogę Wszystkim Rozkazywać!

- Granger przesadziłaś! Wchodzę do ciebie! - zagroził ślizgon. - I albo wyjdziesz teraz łaskawie i dasz się umyć innym, albo ja wyciągnę Cię siłą!

- Taaa już to widzę. - gryfonka postanowiła olać chłopaka i przymknęła oczy, żeby się zrelaksować jeszcze raz.

Niestety nie mogła tego zrobić, bo rozległ się huk. Po chwili zobaczyła wyważone drzwi i wstającego z podłogi Dracona.

- Idioto co ty odwalasz?

- Powiedziałem ci, że albo wychodzisz sama, albo ja to zrobię.

- Dobra, już wychodzę.- powiedziała zrezygnowana gryfonka. - Mógłbyś wyjść? Chciałabym się ubrać.

- Nie. Muszę mieć pewność, że nie zamkniesz się znowu w tej łazience.

- Malfoy! I co będziesz tak stał i się patrzył? No chyba sobie jaja robisz?!

- Tak będę tak stał i się patrzył! - powiedział z kpiącym uśmieszkiem Draco.

- To się chociaż obróć.

- Mogę iść na taki kompromis. - powiedział chłopak.

Po chwili zorientował się ze stoi na przeciwko lustra i widzi właśnie przebierającą się Pannę Na Wszystko Mam Wyjebane.

Gdy Hermiona ubrała się, spojrzała na ślizgona ze zmarszczonymi brwiami.

- Debil.

Draco obrócił się i wychodząc z łazienki powiedział:

- Całkiem fajne cycki Granger.

Gryfonka momentalnie się zaczerwieniła i spojrzała na miejsce gdzie stał blondyn. Zorientowała się, że kazała mu się obrócić w stronę lustra.

- Zboczeniec. - powiedziała do siebie dziewczyna.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzień doberek! Jak widać Malfoy jest słowny :D


DRAMIONE - MIŁOŚĆ NAD JEZIOREM / ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz