Multimedya: Anıl ama şu an saçlarının modeli Naruse ile aynı. Aha böyle:
07:29
07:30
~Just believe in my self !! Kono sekaide ! Ovan nai yume! Oikake Speed up Spe-*click*Alarmı kapatıp yatakta doğruldum. Dün, gece 3e kadar anime izlemiştim o yüzden gözlerimi açamıyordum. Zorla kalkıp mutfağa indim, kettle'ın düğmesine bastım. Ordan yukarı çıkıp duşa girdim. Soğuk su beni kendime getirdi. Gri pantolonumu ve Tokyo ghoul tişörtümü giydim üzerime de beyaz gömleğimi geçirip mutfağa geri indim.
Kahvemi yudumlarken bir yandan da Fairy tail'in yeni bölümü gelmiş mi diye bakıyordum ki saati farkettim. 8:20. Şifonyerin üzerinden anahtarları, ceketimi ve çantamı alıp çıktım. Mt 125'ime atlayıp gaza baştım.Bu gün okulun ilk günü ve ben artık 11.sınıf sayısal öğrencisiyim. Ah ah gönül ister ki bir 'Japon dil ve edebiyatı yada Güzel sanatlar' okumak ama bizimkilere çok çalışıp iyi bir iş bulacağıma dair söz verdim.
Motoru park edince girişe doğru yürüdüm. Daha kestirme olduğu için KM'nin yanındaki dar sokaktan geçiyordum, Eren'i gördüm. Okula girmeden son sigarasını içiyordu. Yanına gidip tokalaştık. Eren de animelerle biraz içli dışlıdır kendisi Cosplayer. Çantamdan paketimi çıkardım.
"İster misin?""Yok saol önce şunu içeyim"
"Sen bilirsin" Hayattaki tek aşkım; çilekli sütten daha çok sevdiğim, günde üç-beş paket bitirdiğim Pocky. İnsanlar sigara falan kullanır ama ben Pock bağımlısıyım.
Okula girdiğimizde öğrenciler sıra olmuştu Müdüre konuşma yapıyordu. Tam geri dönüyordum ki Kadriye hocayla göz göze geldik. Böylece Güneş'in alnında yarım saat uğultu dinlemek zorunda kaldım.
Bilmeyenler için Tek tek İsimlerimiz okundu.
"...
11-A öğrencileri
..
777 Anıl Alaş
778 Emre Sonsöyledi
834 Yağmur Cam
856 Selen Korkmaz
898 Yakamoz Güçlü
..."Konuşma bitikten sonra sınıflarımıza gittik.
Hocanın karşısına cam kenarına oturdum. Sınıf öğretmeni derse girmedi Bu yüzden kulaklıklarımı takıp Gintama'nın yeni bölümünü izledim.Zil çaldığında kahvaltı için kantine indim. Tekrar sınıfa çıktığımda iki kızın benim sırama oturduklarını gördüm. Yanlarına gidip tam konuşacakken arkadaşına heyecanla birşeyler anlattığını fark ettim.
"Sonra Mikasa gitti .. Armin ağlıyordu falan ... Eren öldü dedi.. Ya ama görsen.. Çok yakışıklı.. " Anlattıkları SnK animesindeki karakterlere benziyordu. Yok Canım onlar olamaz diye düşünürken konuşmasını yarıda bırakı. Suratına bön bön baktığımı farketmiş olmalı.
"Şey Orası benim sıram. " çantamı gösterdim
"Üzgünüm Görmedim"
Kalkıp arkadaki sıraya oturdular. Sırama yerleştiğimde kulaklığımı çıkardım, daha takamadan hoca geldi.
Yeni eğitim yılından falan bahsetti.Geri kalan zaman çok sıkıcıydı. Hocalar sürekli konuşunca anime izleyemedim. Günün sonunda da kitaplar dağıtılmadı. Niye? Çünkü Anıl bu gün çanta getirdi. Bana garezleri var amk. Eve gelir gelmez kendimi yatağa attım lakin bir türlü uyuyamadım. Kalktığımda baş uçumdaki notu gördüm.
Nöbete kalıyorum. Geçe gelemeyeceğim. Mikrodalgada onigiri var. Seni seviyorum.
- Teyzen.Omigiri mi? Bu kadını seviyorum. Mutfağa indim herşeyi hazırladıktan sonra büyük bir coşkuyla tezgaha oturup yemeğime başladım.
Doğru ya siz teyzemi tanımıyorsunuz.*Görüntüler projeksiyonla yansıtılır*
[Aybüke Yakar, 27 yaşında bir Genetik Mühendisi bekar. Yaşına göre genç ruhlu bir kadın. Bir kedi sahibi adı İsmet. (Kendisi şu an koltukta uyuyor) Beraberlik süresi: 2,5 yıl. ]Akşama doğru Salonda İsmet ile bilgisayarı televizyona bağlayıp BORUTO THE MOVİE i açtım. Filmi izlerken bir hüzün duygusu bastı beni anılarım depreşti kendimi 75 yaşında "Ben bunun küçüklüğünü bilirim, babası da böyleydi" diyen amcalara döndüm. Koltukta uyumuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTAKU!
Fiksi RemajaAile kavramını Fairy Tail'den, Asla pes etmemeyi One piece'den, Dostluk bağlarını Naruto'dan, Hiçkimsenin göründüğü gibi olmadığını Akame ga kill'den, Şemsiyeyle koşmamak gerektiğini Another'dan, Hırslarımıza yenik düşmemeyi Death Note'dan öğrenen b...