8.Díl-Co nejdál pryč ,..

56 6 0
                                    

 šla jsem po cestě kterou jsem znala moc dobře , ale vždy když jsem po ní šla cítila jsem to co dnes už ne byla to cesta ke stájím ,..zpívala jsem písničku kterou jsem milovala wild horses , taky sjem jí poslouchala  dnes,.. v mysli jsme mi objevila fotka mě a Sempry ,.. najednou mě někdo chytl za ruku , a ... stála jem tam jako přimražená ,.. cítila jsem sen teplý dech na mém krku , využila jsem příležitosti že jsem měla volnou levou ruku a někomu kdo stál za mnou dala loktem do žeber  , utíkala jsem co nejdál ,.. tam kde bylo bezpečno, odemkla jsem velká vrata a řivítalo mě 8 koní  dříve 9vět , klíče jsem měla jelikžo jsem měla ve stáji své věci a , sedla jsem si do prázdného boxu který před měsícem obývala jedna krásná mladá vranka ktrou už neuvidím, na zemi ležela její fleacová deka, měla na ní její ččerné chloupky , slzy mi stékali po tváři ,.... ráno mě probudila trenérka ,, Steffanie ?? , co tu děláš ? jinak dobré ráno "  ,, Ahoj Jess, promiň nemohla jsem včera spát a děsně se mi po tomhle boxu stýská já ,.." ,,To je v pořádku Steff, chápu jak se cítíš , už jsem to taky zažila  a je to těžké a i po několika letech se s tím špatně vyrovnává , nechti tě nějak strašit nebo něco ale čím dýl to trvá tím víc to bolí ," měla pravdu bolí to i teď a to je to měsíc a boolí to děsně moc, polí to víc než zlámané kosti ,... ,,Měla by jsi jít domů " ,,Asi ano, děkuju, věci po Sempře si nech vím že se ti tu budou hodit a já je už potřebovat nebudu , děkuju Jessico ať se ti tu dbře vede " Opustila jsem Semprřin box, měla jsem červené opuchlé oči, věděla jsem že kluci už nebudou doma jelikož museli jet podepsat nějaké smlouvy a tak, věděla jsem e se vrátí až večer,.. první c jsem udělala že jsem vlezla do sprchy měla jsem na sobě omotaný ručník a na hlavě smotané vlasy v dalším ručníku, věděla jsem že když jsem tu sama nikomu vadit něbude že tu takhle chvilku pobudu ,. jenže mě čekalo malinké překvapení když jsem přišla do kuchyně byl tam Harry jen v boxerkách a pěknou modřinou na levé straně hrudníku , teď mi to docvaklo včera ten kdo zamnou stál byl on !! on tam stál !! , ale nedala jsem na sobě nic poznat ,,Ahoj Harry , co tady děláš nemáš být s klukama ? " zeptala jsem se udiveně ,, No měl bych být ale " rukou si prohrábnul vlasy , začal se ke mě nebezpečně rychle přibližovat ,..začal mě líbat ,,Harry, přestaň !! , nech mě " bránila jsem se ale to že jsem byla úplně na dně , mi nějak nepomáhalov  tom abych se bránila, zachvíli jsem byla nahá jelikžo sundat ručník nebylo nějak namáhavé ,.začal mě líbat,.. líbal mé tělo ,já se vzpírala, tole jsem nemohla udělat to ne !!. ale pak se to stal, největší chyba mého života ,to nejhorší co se mohlo kdy stát ,podvedla jsem Zayna , bylo to moje chyba ikyž Harold mě zneužil , kur**já ho nenávidím ,. , proč bože tohle je moc já musím pryč  ,, Harolde Edwarde Stylesy , nech mě už, tohle jsi přehnal, tohle je moc ty jsi takový kretén !!,.. v životě mi nelez na oči ! ,, zařvala jsem , ikdyž mi mezi tím stékali slzy po tváři ,bolelo to ,křičela jsem na  něj a vlepila mu facku , musela doopravdy hodně bolet, ale on mě zneužil ,.. tohle ,.. vyběhla jsem schody a zamkla se do pokoje , oblíkla jsem se a naházela všechny věci do mé tašky, na postel jsem položila vzkaz pro Zayna ,stálo tam : ,,Promiň . S.G ,, hodně jsem plakala jelikož jsem Zayna milovala ale nemůžu tu být s člověkem co mi tohle udělal to nejde já on využil toho e jsme tu sami ajá jsem na dně totálně na dně ,..položila jsem ho a utřela slzy , potichu ale rychle jsem vyběhla z tohohle dom, do kterého jsem se nechtěla už nikdy vrátit , Harold na mě něco pořvával ale mě to už bylo jedno,.. přiběhla jsem domů a mamka na mě koukala , byla unavená ,, Mami nikoho z nich sem nepouštěj prosím moc prosím ! " ,,Neboj , co se stalo ? " ,, nechci o tom mluvit " ,.. na telefonu jsem měla snad milion neprečtených zpráv, nepřijatých hovorů ,.. a každý den zvonil zvonek u dveří , nechtěla jsem vidět nikoho dokonce ani Zayna ,. na všechny jsem měla děsný vztek , ale ten největší na sebe že jsem se j blbá kráva vůbec do někoho takového zamilovala a že se tohle muselo stát , ale ze všecho nejvíc jsem si vyčítala to že jsem se se Zaynem ještě před tou nocí co jsem odešla do stáje pohádala , děsně mě to mrzelo byla jsem zavřená doma, .. přestala jsem chodit ven ,co kdyby mě tam někdo z nich viděl ,..jediní lidé co zamnou mohly chodit byla mamka , Tessí a brácha ,.. Tess mi hodně pomohla ,..  mamka po pár měsících zemřela a já už to nezvládala ,.. chtěla jsem se vším zkoncovat , udělala bych to kdybych nezjistila ,......

Musela jsem to tu nějak zamotat omouvám se ale Harrouš se mi tam jako zvrácenec hodil   nejvíc ,. takže všem Stylerkám se moc omlouvám ale jak všechny víme Hazzouš je největší perverzák ,.. :DDDD

Další díl chystám :)

Vaše Adélka :3 :D XD

Story of my life - Sempra- One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat