#2#
(Önceki bölümün devamıdır.)R: Aslında, bu konu hakkında tanınmaya başlayınca bu daha ilginç ve bilinen bir şey olacaktır.
Gayoon : Benim için şarkı söylemenin bilinen bir şey olacağını düşünmüyorum. Aslında 4minute bir performans grubu olduğundan beri, şarkı söylemem için bir fırsat yoktu ve gelecektede olacağını zannetmiyorum. İlk başta, gerçekten solo çıkış yapmak istedim fakat bir grupla promosyon gerçekleştirdikten sonra solo olarak promosyon yapmak çok zor. Bestecilerin bana uygun bir şarkı bulması çok zor. Çünkü bu zamana kadar benim bir solo albümüm olmadı ve grup aktivitelerinde de görünen bir renge sahibim. Bir kaç şarkı kabul ettim ama çoğu bana uygun değildi. Ve doğal olarak böylece şarkı söylemeye ilgimi kaybettim. Belki de bunun sebebi çok genç yaştan beri şarkı söylemeye odaklanmamdı, yaşamımdaki tek hayalim şarkıcı olmaktı.
R: Bu üzücü.
Gayoon : Üyelerime ne zaman bu hikayeden bahsetsem aynı şeyi söylüyorlar, " Neden böyle yapıyorsun, bu bizi üzüyor. Ümidini kaybetme". Tabiki bende şarkı söylemek istiyorum. Fakat şimdi başarı yada iyi sonuçlar elde etmek amacım değil. Ben sadece şarkı söylemek istiyorum ve şarkı söylemede de acı bir deneyime sahibim. Bence şarkı söylemek sadece iyi söylemekle olmaz. İnsanların ilgisini çekmek için onlar dinlerken müziği ilgi çekici kılmazsınız. Gençken, bu gerçek yüzünden çok hayal kırıklığına uğradım. İlgi çekici şarkı söylemem ile müziği sürekli kılmak istedim. Şimdi modernim, zaman değişti.
R: Şirketin söylediği şeylere uyan birisi misin?
Gayoon : 2012-2013 den sonra benim düşüncem değişti. Bundan önce söylemek istediğim şeyleri iyi ifade edemezdim, yüzümü bile göstermeme izin vermezdim. Yapmak istediğim bir şeyi olsa bile içimde tutardım. Kendimi ifade ederken sadece beklerdim, " Bir gün onlar benim ne istediğimi bilecek, benim için yapacaklar." diye düşünürdüm. Bunu yaparken kibar olduğumu düşünürdüm. Fakat 2013 yılından itibaren, bunun doğru olmadığını düşünmeye başladım. Yapmak istediğim şeyleri onlara söylemeye başladım.
R: Herhangi bir motivasyonun veya hedefin var mıydı?
Gayoon : Geriye baktığımda, çıkışımızdan sonraki üç yıl için, hala aynı yerde olduğumu gördüm. 4minute büyük başladı ama ben olduğum yerde durdum. Bu oranla bakınca yavaşça küçüleceğimi düşündüm. Bu nedenle konuşmaya başladım, " Modaya ilgim çok fazla. Lütfen bana yardım edin", o zamandan beri resimsel çekimlere başladığımı söyledim.
R: Bir yıl önce, 26'ya döndüğünde neler hissettin?
Gayoon : Uzun 25 yılı geride bıraktım, yani artık gençlik yaşamı geçtim... (Gülüşmeler) Bulunduğum ortamdaki erkekler şunu söyler, " O gerçekten gençlik yıllarını geride bıraktı. Artık 20'li yaşlarının sonunda." Bunu gerçekten çok duyuyorum.
R: Erkekler genelde bunu söyler?
Gayoon : Tanıdığım erkekler artık sevimli hareketler ve hata yapmamamı söylerler. Onlar bu yaşın hata yaptığında insanların kahkaha atabilceği bir yaş olmadığını söylediler çünkü artık genç değilim. Fakat hu şart değil, çünkü "Crazy" promosyonlarımız sırasında orada bizden daha büyük sanatçıların olduğunu gördük. Bizden daha büyük sanatçılar ise bizden daha genç. Bu yüzden bu şekilde hissetmeye başladım. Artık genç değilim, düzgün hareket etmeliyim. Artık yaptığım hareketler, kibarca göz ardı edilmeyecektir. Daha iyi olmalıyım.
R: Artık? Hangi eylemlerin olumlu hangi eylemlerin olumsuz bulduğunu söyler misin?
Gayoon : Geçen yıldan itibaren her şeyi bilmeye başladığımı düşünüyorum. İyi ve kötü davranışlar hakkındaki fikirlerim değişti. Film çekimleri sırasında, çıkışımdan beri ilk defa hafif makyaj nasıl yapılır diye odaklandım. (Gülüşmeler) Tabi ki, benim rolüm itibariyle hafif makyaj yapmak zorundayım, ayrıca ben sade görünümü sevdim. Geçmişte, "güzellik" klişesine takılıp kalmıştım. Fakat şimdi değiştim.
R : Film çekimlerinden sonra 4mimute'in yeni albümü işin hazırlanacaksınız.
Gayoon : Bizim yeni albümümüz Şubat aylarının sonlarına doğru çıkacak. Sadece film çekimlerine ve albüm hazırlıklarına odaklandım. Bundan önce, molalar sırasında evden asla dışarı çıkamıyordum. Ancak bu günlerde kitapçıya giderek eğleniyorum. Daha çok seyehat yazıları okuyorum. Ben gerçekten seyehat etmek istiyorum, bunu yapamadığımdan da yerine kitaplarla kendimi tatmin ediyorum. Gençlerde " Paris Romance" ve " Quiet Excitement" kitaplarını okudum. "Quiet Excitement" 23 yaşında genç bir yazar tarafından yayınlandı, Avrupa gezisi sırasında instagram da paylaştığı resimlerle de uyumlu. Kitabı okuduğum zaman bunu denemek istedim. Bende günlük yazmayı ve fotoğraf çekmeyi seviyorum. Ve şöyle düşünmeye başladım ; " Ben 23 yaşındayken ne yaptım? Bir şey yaptığımı düşünmüyorum ama bu kişi bir kitap yazdı." 23 yaşındaki ben ile 27 yaşındaki benim farkına varmamı sağladı.
R : Senin yaşındaki bir çok insan hala kendi yolunu arıyor. Fakat sen bir ölçüde kendi yolunu buldun, yani zaten bir çok şeyi elde ettiğin anlamına gelmezmi?
Gayoon : Hala toyum sanırım. Yardımcı olamam ancak önümdeki kişiye bakarım. Önümdeki insanlara bakarım ve düşünürüm ; " Ben en azından bu kadar ilerlemek zorundayım."
R: 27'nci yılında nasıl olmak istersin?
Gayoon : İnsanların beni görmek istemeye devam edeceği bir kişi olmak istiyorum. Nadir bir kişi olmak.
*Uzun bir yazı oldu, okurken sıkılmamışsınızdır umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4Minute Hakkında Bilgiler ²
Non-FictionBu kitapta; 4Minute üyeleri hakkında bilgiler bulunmaktadır. "4Minute Hakkında Bilgiler" adlı kitabımın devamıdır!