Докато спах спокойно, усетих някой да ляга на дивана до мен. Отворих си очите и този, който лягаше до мен беше Куки. Явно, докато е спал седнал, се е схванал. Направих му място до мен и той си легна. Прегърнахме се взаимно и заспахме отново.
Субудих се със усещането за жажда. Опитвах се да стана, но Джунгкук не ме пусна. Събуждах се още няколко пъти, но пак не успях да стана. В един момент ми се "отвори" шанса да отида до хладилника и да си взема вода. Отворих вратата на хладилника тихо, толкова, че да не събудя Джунгкук, взех си бутилка вода и отпих от нея. Водата в шишето свърши. *жаба :D* Докато изхвърлях шишето в кошчето, усетих нечий ръце да се обвиват около мен.
-Жадна ли беше? - попита ме Джунгкук.
-Да, малко. - отговорих му. *а не бе, доста :D*
-Защо не ме събуди? Щях да те пусна. - каза той и ме обърна към себе си.
-Беше сладък докато спеше. - казах аз и му се усмихнах.
-Не искам сладостта ми да ти пречи да пиеш вода. *сладостта ми *-* , ех, скромност :D* Следващят път искам да ме събудиш, става ли?
-Да. - отговорих. *не*
Джунгкук сля устните ни за кратко и отново отидохме да легнем.
~~На сутринта~~
Събудих се от звъненето на алармата си. Днес имахме тест, но не бях особено притеснена за него.
-Добро утро. - поздрави ме Джунгкук сънено.
-Добро утро. - поздравих го и аз и Куки ме гушна.
-Ние невидими ли сме?! - каза майка ми и дойде да ни прегърне. - Кога щяхте да ни кажете, че сте заедно?
-Когато се прибереш. - засмях се.
-Е, Джунгкук, как си, синко? - попита го баща ми.
Супер много се изненадах, когато баща ми го нарече "синко" .
~Гледна точка на Джунгкук~
Не можех да повярвам на ушите си! Баща ѝ на не би да ме нарече "синко" ?! Бях много щастлив да ме нарече така. Но рано или късно трябваше да му отговоря.
-А-ами добре съм. Вие как сте? - реших и аз да му задам същия въпрос.
-Добре съм. Щастлив съм, че ти и Скайлър сте заедно. - думите му ме размекнаха.
-Аз също се радвам, че съм с момиче, като нея. -казах му аз и хванах Скайлър за ръката, като сплетох пръстите ни.
-Хайде да закусваме. - каза майка ѝ и със Скайлър станахме от дивана.
Изобщо не ми се ходеше на училище. Исках да съм със Скайлър цял ден, да се гушкаме на диван или на легло. За мен нямаше значение къде. Важното беше да бъда с нея. Само още два дни...
Закусихме и тръгнахме за училище.
~Гледна точка на Скайлър~
Пристигнахме във академията. Естествено, първия час имахме тест. Не беше кой знае колко труден. Не знам как се справиха останалите, но за себе си съм сигурна, че ще изкарам хубава оценка. Дано ученето да си е струвало.
~~След часовете~~
Изкарах часовете неусетно бързо и със Джунгкук си тръгнахме. По пътя си говорехме за разни неща. Докато той смени темата.
-Днес много се зарадвах, когато баща ти ме нарече "синко" . - погледна ме в очите.
-Аз също много се изненадах. - казах аз и му се усмихнах.
-Ще се видим утре.
-Да, до утре. - целунахме се и всеки влезе в дома си.
Обядвах, написах си домашните и умрях от скука. Вечерта родителите ми се прибраха и вечеряхме.
Отидох си в стаята и се проснах на леглото, след което неусетно заспах.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Здравейте, свежарки ;) Съжалявам, че главата е кратка, просто...фъстъка ми не измисли нищо друго. Надявам се да ви е харесала главата, както и сладката снимка в началото. Знам, че пише, че са спали на диван, но не открих друга снимка, а тази беше много кютава. До следващия път и бъдете здра'и.
YOU ARE READING
I need U
FanfictionСкайлър е американка, чието семейство се премества в Южна Корея. Приета е в престижна академия е Сеул, където си намира 3 най-добри приятелки- О Ха Ни, Су Юн и Кюнг Ми. Започва да харесва момче от нейния клас, на име Джингкук-най-популярното момче в...