Stateai, ca aproape in fiecare seara, in genunchi in coltul intunecat al camerei tale. Te rugai ca in seara asta sa fie linistit si sa nu te mai atinga, insa de cum ai auzit usa apartamentului trantindu-se cu putere ai realizat ca e nervos. Ai realizat ca nu vei fi lasata sa dormi in acea seara. Te-ai ghemuit tot mai tare sperand sa te contopesti cu intunericul in asa fel incat atunci cand el avea sa intre in camera, sa nu te gaseasca. Ti-ai muscat buza de jos, care era foarte uscata, iar corpul a inceput sa iti tremure din toate incheieturile cand ai vazut usa camerei tale trantindu-se cu putere de perete, facand micuta poza sa cada iar mici cioburi sa se imprastie pe podeaua rece. Silueta lui mare si intunecata statea in usa, fata sa incruntata facandu-ti pielea de gaina. Ai tresarit cand ai auzit pasii sai grei cum spargeau sticla de pe jos. Cu cat ajungea mai apoape de tine, cu atat mai tare iti batea inima. Si atunci ai simtit: mana lui uriasa ti-a luat parul (culoare) intr-o stransoare puternica si te-a ridicat in picioare, smucindute si facandu-te sa scancesti usor. Ochii ti s-au umezit cand barbatul a inceput sa se joace cu breteaua sutienului tau. Desi ai incercat sa tii mereu totul in tine de frica, de data aceasta nu ai mai putut si ai rabufnit:
"De ce faci astfel de lucruri cu mine? Nu e normal! Spune-mi ce parinte isi mai trateaza asa copilul? Spune-mi, tata!"
"Esti a mea si doar a mea, (nume). Pot face tot ce imi poftesc inima si trupul cu tine! Asa ca taci si treci la treaba!"
"Esti nebun!!" ai tipat, smucindu-te din stransoarea lui.
Atunci ai simtit cum palma lui mare si grea a facut contact cu obrazul tau, tu dezechilibrandu-te. Buzele tale aveau acum un gust de sange intepator, iar fata iti ardea de durere. Barbatul s-a intors si s-a indreptat catre dulapul de lemn din camera si cand ai vazut ca a scos o curea din sertar, te-ai gandit la ce e mai rau. Ochii tai s-au marit, piciarele iti tremurau mai tare ca niciodata si o senzatie de greata te cuprinsese. Mintile tale pareau ca ti-au fost luate din cauza terorii si fara sa te mai gandesti vre-un pic ai deschis geamul si ai sarit, fara frica, pe casa scarii. Ai sarit si de acolo, lovindu-te putin la piciorul drept, si ai inceput sa fugi unde vedeai cu ochii. Tot trupul tau era plin de adrenalina. Nu mai simteai nimic, tot ce doreai era sa supravietuiesti. Cand pieptul a inceput sa te doara din cauza frigului, ai incetinit si te-ai uitat in urma ta. Adevarata teroare te cuprinsese cand l-ai vazut pe barbatul ce iti era tata alergand furios catre tine, cu acea curea in mana. Lacrimi reci au inceput sa iti curga pe chipul palid de frica si ai stiut ca lupta pentru supravietuire a inceput. Ai grabit iar pasul, nestiind unde sa te ascunzi. Alerga prea repede si gandul ca te-ar putea prinde nu iti dadea pace. La un moment dat, vazand ca se apropie, ai vrut sa fugi printre blocuri pentru ai putea pierde urma, dar ghinionul tau a fost ca aceea nu era decat o fundatura. Cand te-ai intors l-ai vazut stand in fata ta, gafaind si lasand cateva injuraturi sa ii scape. "Tarfa mica..." a spus el apropiindu-se de tine.
Ti-ai lipit spatele de perete si ti-ai inchis ochii cand ai simtit durerea ascutita a curelei pe picioarele tale. Ai lasat un tipat speriat sa iti iasa pe gura si te-ai asezat pe jos, in pozitie fetala. O alta lovitura in zona coastelor te-a facut sa tipi mai tare, sperand ca cineva sa te auda, iar pantalonii tai negri erau acum uzi...Dar barbatul nu se multumea sa foloseasca doar cureaua. S-a apropiat de fata ta si si-a pregatit pumnul sa faca contact cu fata ta. Reflexul tau a fost sa inchizi ochii si sa spui un amarat de cuvant, "Ajutor", asteptand ca acesta sa te loveasca. Ai stat ceva timp cu ochii inchisi iar cand ti-ai dat seama ca lovitura nu mai venea, i-ai deschis. In fata ta statea tatal tau, cu pumnul tot ridicat, insa din gura sa scurgandu-se siroaie de sange. Ti-ai coborat privirea vazand cum camasa lui era murdara de acelasi lichid si te-ai speriar cand acesta cazu pe tine, murdarindu-te de asemenea. In spatele lui stateau doi baieti ale caror fete nu le puteai distinge. Amandoi purtau bigmen-uri si tineau in mana cate un cutit, cel cu gluga trasa fiind un pic murdar de lichidul cel rosu. Ai inceput sa plangi in hohote si sa te chinui sa te ridici in picioare, dar vederea ta se incetota incetul cu incetul. Tot ce stiai era a cei doi baieti s-au apropiat de tine si te-au prins inainte sa cazi jos, apoi mintea ta a fost invaluita in negru.
YOU ARE READING
LEMON ( Masky x Reader x Hoodie )
RomanceO poveste despre un trio "diferit". ! Contine scene +16, chiar +18, si daca nu va place va recomand sa nu il cititi. Insa daca sunteti interesati de astfel de povesti, astept cu nerabdare comentariile voastre!