Arkadaşlar üzgünüm uzun süre yb gelmedi. Özür dilerim bunun için.
Yazardan
"Hastaları kaybediyoruz"
Herkes etrafında koştururken ikisininde sınıf arkadaşları dışarda perişan haldeydiler. Marinette'in annesi ve babası baygınlık geçirmişti.
Alya
"Hastaları kaybediyoruz"dediği an donakaldım. Yoğun bakım odasının dışından marinette'e bakıyordum. Artık kalbi atmıyordu. Nino beni zor tutuyordu. Ama ben dayanamayıp içeri girdim. Marinette'in yanına geçtim ve elini tuttum.
"Marinette!...marinette ölme... ölemezsin buna izin vermem! Beni duyuyormusun bilmiyorum ama geri dön lütfen... sensiz ne yaparım ben lütfen!!!"
Başımı karnına koydum ve ağlamaya başladım. Sonra doktorlar beni zorla dışarı çıkardı. çıktığım an bilincim kapandı.
Marinette
Ben öbür tarafa giderken bazı sesler duydum.
"Marinette.. ölemezsin... lütfen ölme..sensiz ne yaparım ben" gibi.
Bu ses.. alyanın sesiydi. Benim yanımda olmalıydı. Canım kankam benim. Annemle babam ne haldelerdir şimdi. Onlar için güçlü olmak zorundayım. Birden yanımda duran adrien kayboldu.
Adrien
Marinette birden yanımdan kabolmuştu. Ne olduğunu anlamadım.
"Marinette!...marinette!...nerdesin!?!"Gözyaşlarım yanağımdan süzülürken ben sayıklıyordum.
"Marinette.."
Bu sonsuz yerde yanlız kalmıştım. Kimsem yoktu. Artık yaşamanın ne anlamı var ki...
Yazardan
Marinette'in kalbi tekrar atmaya başlamıştı. Doktorlar bunu görünce hemen birkaç müdahale daha yapıp dışarı çıktı.
Marinette'in doktorunu gören ailesi hemen doktorun yanına koştu. O sırada arkadaşları bayılan alya'nın yanındayken alya ayılmaya başladı ve biri ordan "marinette'in doktoru" diye bağırdı. Bu alix'ti. Bunu duyan alya hemen oraya koştu,arkasından da bütün sınıf arkadaşları geldi. Dikkatle doktoru dinlemeye başladılar.
"Marinette hanımın kalbi tekrar atmaya başladı..."
Bunu duyan herkes sevinç çığlıkları atmaya başladı. Doktorun sözüyle yarıda kesildi.
"Fakat 3 gün daha burda kalıcak. Güçlü bir kızımızmış. Geçmiş olsun."
O sırada kara kedinin doktoru gelir ve yükselen moralleri tekrar düşürür.
Nino ve alya hemen sorarlar.
"Kara kedi nasıl? O iyi mi"
Doktor duygusuz bir şekilde konuşmaya başladı.
Herkes ağzından çıkçak olan o kelimleri bekliyordu."Kara kedi'nin durumu daha kritik. Şuan komada. Uyanıp uyanmaması tamamen ona bağlı"
Herkesin suratı düşmüştü tekrar. Kara kedi ölürse uğur böceğine ve parise kim yardım ederdi. ama yaşam mücadelesi veren kişinin adrien olduğunu kimse bilmiyordu.
3 gün sonra...
Marinette
Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladım. Bembeyazdı yine. Bulanık görüyordum. Yine mi ölüyorum acaba diye düşünürken biri bana seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Little AGRESTE (Askıda)
Fanfiction-bu dünyadan gitsem bile... -şşt.. böyle konuşma asla öyle bişey olmaycak -ama olursa... -bende seninle gelirim...