Capitolul 3
#Autor#
*Tss nici în seara asta nu am liniște*, fugea Hyojin pe în jos pe scări spre parcarea școlii unde o aștepta V și Suga .
"Ce gen este ?", întrebă Hyojin respirând greu
"Omega", zice Suga întinzându-i o geantă neagră .
"Ați adus totul ", deschide Hyojin geanta
"Da , totul , gloanțe din argint , săgeți din argint și arcul tău ",îi întinde V , arcul lui Hyojin , iar aceasta se înarmează cu săgeți , iar cei doi cu gloanțe.
"Unde e ?" întreabă Hyojin , echipându-se cu tot ce are nevoie un arcaș.
"Ultima oara l-am văzut aici", arata V spre școala .
" Oh nu , Hyosun e acolo ", aleargă Hyojin panicată în direcția de unde se auzea țipătul lui Hyosun.
"Oprește curentul ",îi ordonă Hyojin lui Suga , care se îndreaptă deja alergând spre camera administratorului.
În școală se lasă întunericul , iar Hyojin se îndreaptă încet către biblioteca , însă nu era nimeni acolo .Se auzea o mârâială din spatele ei. Era Omega , Hyojin se întoarce rapid și țintindu-l cu o săgeată care se înfigea fix în inima lui acesta căzând jos și scâncind de durere.
"Direct în inimă" se apropie Hyojin de Omega."Unde e fata ?", îl întreabă de Hyosun ,dar el pare a fii destul de confuz.
"Nu am văzut nici o fata ", îi răspunde acesta.
"Ce cauta un Omega în oraș ?", îl întrebă, V , însă nu a primit nici un răspuns deoarece acesta murise deja .
"Băieti, cred ca știu eu unde e Hyosun", apare Suga alergând la ei .L-au urmat pe Suga pana la piscina și au văzut-o pe Hyosun în apa. V a sărit în apă și a scos-o imediat, apoi Hyojin îi verifică pulsul .
"E slab , trebuie sa facem ceva ", spune Hyojin panicându-se.
"Respira Hyojin , nu dorim să pățești ceva , Hyosun are nevoie de tine ", o calmează Suga mângâindu-i spatele liniștitor apoi aceasta îi face masaj cardiac lui Hyosun însă fără succes.
"Hai sa o ducem la spital", o ridică V în brațele sale și pornește spre mașină.
"Suga tu ramai și termină treaba ", îi spune Hyojin autoritară.
În drum spre spital , Hyojin continua să îi facă manevre de resuscitare până Hyosun se trezește , iar când ajung la spital aceștia o stabilizează , însă aceasta nu își mai amintește ce s-a întâmplat în acea seară , numai faptul că s-a trezit în brațele lui Hyojin.
"M-ai speriat de moarte , nu te putem lăsa puțin singură că ești pe cale să mori",glumește Hyojin , bucurându-se că Hyosun este bine.
"Dar ce s-a întâmplat?", întreabă Hyosun confuză.
"Ai căzut în piscina școlii", spune , V zâmbindu-i.
"Te-am găsit inconștientă în apă și te am adus la spital ",
"Trebuie sa rămân mult timp aici?"
"Doar pentru analize" , o liniștește ,V
Hyojin și V au plecat după haine de schimb pentru Hyosun. Când s-au întors îi acompania și Suga , au lăsat hainele asistentei deoarece Hyosun se afla la analize , după câteva minute doctorul își face apariția.
CITEȘTI
Changes in my life
FanficKim Hyosun e o fata obisnuita,pana cand o intalneste pe Hyojin, caare ii schimba viata radical. "Eu sunt Hyosun , iar aici imi povestesc viata; cum am cunoscut-o pe cea mai buna prietena a mea, care ma facut sa inteleg ca am un rost in viata " Pers...