O.10

93 9 2
                                    

*Ilana P.O.V.*
Ik verveel me zo. Ik wil zo graag wat gaan doen, maar ik kan niet. Waarom ik mag nog niet weg van mijn ouders. Ik ben gewoon fuckt upp bijna achttien en iedereen gaat nu al naar de kroeg zonder mij. Ik wil ook zo graag mee. Ik heb net de krant gelezen. Ik kon mijn ogen gewoon niet geloven. Lau die Kaj weer levend maakt. Ik dacht dat dat niet kon. Lau heeft tegen haar Squad enzo gelogen. Ze werkte voor de FBI als Spion. En ze heet persoonlijk Camila. Ze ligt nu in het Ziekenhuis. Dat heb ik van Dunya gehoord. Vanavond gaat iedereen naar de kroeg en ik wil gewoon mee. Maar hoe ga ik erheen. Ik spring door het raam en loop dan naar de TattooShop waar ze altijd verzamelen. Ik ga gewoon heen het kan me gewoon niks meer schelen wat ik wel of niet van mijn ouders mag. Ik zet een berichtje in de Squad groep en daar zit B-brave ook in OMGG.

*Gesprek*
U: Heyy bby's. Ik ga vanavond mee naar de kroeg!
Mell: Je mag toch niet van je ouders??
Dana: Dat is super leuk. maar Mell heeft een punt.
U: Ik mag niks van mijn ouders. Dus ik spring door het raam en ren zo snel mogelijk naar de TattooShop.
Kaj: Serieus ga je het doen??
U: Natuurlijk ik ben echt geen Mietje hoor.
Dino: Hihi leuk dat je mee gaat Ilana.
Sam: Jeyy je  gaat eindelijk mee, nu is hij helemaal compleet.
Dunya: Jeeyy. Uhm Sam we zijn helemaal niet meer compleet. *Huilt Huilt*
Sam: Hoezo niet??
Aziaatje: Hoezo niet Dunya?
Dunya: Dat mag ik niet zeggen, het is een groot geheim.
Cassis: Waarom zet je het dan in de groep Dombo.
Marit: éh Cass we gaan niet iemand uitschelden.
Cassis: Oh Sorry bby.
Dana: Is er iets met Lau??
LAUU: Er is niks aan de hand hoor. Katelyn
U: Wie is Katelyn??
Kaj: De tweeling zus van Camila. Aka Lauren.
Marit: Oké nu snap ik er niks meer van.
Aziaatje: Lees dan maar de krant dan kom je erachter.
Sam: Maar wie missen we nu dan. Voor vanavond??
Dunya: LAUREN!

*Einde Gesprek*
Waarom missen we Lau voor vanavond. Ja ze is in het ziekenhuis maar ze mag er vanavond weer weg. Zou ze dood zijn ofzo. Nee Ilana zo mag je niet denken. Maar wat kan het anders zijn. De avond vliegt snel voorbij. Ik heb me helemaal klaar gemaakt voor de kroeg. Mijn ouders liggen al in bed. Dat is al een voordeel. Ik maak het raam open en spring naar beneden. Ik trek snel mijn schoenen aan en ren dan naar de Tattooshop. Als ik daar aankom is iedereen er al.

'Het is je gewoon gelukt' zegt Kaj zacht

Ik knik alleen maar. We lopen met zijn allen naar de kroeg. En Lau is er inderdaad niet bij. Dat vind ik persoonlijk best wel jammer. we lopen naar binnen en het is al lekker druk. Heel veel mensen zijn al dronken geworden. We lopen met zijn allen naar de bar en bestellen wat wijntjes. Oké dit word de eerste keer drinken en roken. Ja ze roken hier ook. Ik drink mijn glaasje wijn in een keer op. Oké het is lekkerder dan verwacht. Ik pak een sigaret en steek hem aan. Dit is echt geweldig en Jasha draait de leukste hits. Het is gezellig druk in de kroeg. Ik wou dat Lau erbij kom zijn. Ik heb haar al bijna 3 maanden niet meer gezien. Ik mis haar zo.

Verhekst. B-brave (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu