&5& YAKARCASINA

8.6K 361 7
                                    

Önceki Bölümden;

4.BÖLÜM

Çantasını masanın kenarından alıp Baran'ın yanına doğru ilerledi. Adam nerdeyse koluyla kızın belini tamamen sarmış arabaya doğru ilerliyordu.

Yerlerine yerleştiklerinde ikisi de sessizleşmiş yaşananları düşünüyordu şüphesiz.

Elbette farklı şekillerde.

Baran yanındaki bu kadının enfes vücudunu ve ona yapabilecek olduğu şeyleri.

Toprak ise bu adama şimdiden kendini kaptırdığını ve başının büyük bir belada olduğunu.

İkisinin de aklına gelmeyen şey ise bu anlaşmanın sonunda yara alacakları, o yaranın bol bol kanayacağı ve merhemlerinin yine kendileri olacağıydı. Anın verdiği hazla doğru düşünemiyor olsalar bile acı, aşk, hüzün, mutluluk.. Hepsi çok yakınlarındaydı. Onlar ise şuan yalnızca şehvet, arzu, zevki görüyorlardı.

Belli mi olur belki bir gün kalkardı o gözlerindeki perde ve ererlerdi huzura.

***

5.BÖLÜM

Güneş ışıkları griler ve siyahlar içerisindeki odasında bulunan büyük yatağına vurduğunda artık gözlerini açma vakti gelmişti Toprak'ın.

Önceki gecenin anıları zihnine dolduğunda yüzünü güneşin yansıması kadar büyük, göz alıcı bir gülümseme sardı.

"Bir şeyler yapmak istemediğine emin misin?" diye sordu Baran.

Aslında dakikalarını, saatlerini onunla geçirmek istiyordu ama adam zaten teklifi kabul ettiği için kendisini basit görüyordu. Buna emindi Toprak. Bu yüzden belki de biraz kendini geri çekmesinde, bazı şeyleri reddetmesinde bir sakınca olmazdı.

"Eminim hem yarın önemli toplantılarım olacak dinlensem daha iyi." Yüzünde çekingen bir ifadeyle konuşuyordu Toprak. Adama ne kadar 'seninle yatacağım' demiş olsa da hala bir yerlerde aldığı bu karardan emin olmayan bir taraf vardı. Ki haklıydı da. Sonuçta kim hiç tanımadığı bir adamın teklifini bu kadar kısa süre de kabul ederdi ki?

"Pekala, o halde seni evine bırakmak zorundayım. Oysaki benim bu geceyle ilgili çok farklı hayallerim vardı."

"N-nasıl hayaller?"

Baran Toprak'a doğru dönüp bir eliyle kadının omzuna düşen bukleye dokundu.

"Seni evime götürüp bütün geceyi zevk içinde geçirmemizi sağlayabilirim. Bunu yapmayı istiyorum. Sana dokunmayı, tatmayı..."

Bir eli kızın kalçasına kayıp kavradı, yoğururcasına sıktı avcunda.

"Ellerimin vücudunda dolaştığını izlemek istiyorum. Tenini emip, tadına varmayı ve bu enfes boynunda izlerimi bırakmayı..." Kulağının hemen altına nefesini üflercesine konuşurken tam o hassas noktaya dudaklarını bastırmasıyla Toprak gözlerini yumdu. Elleri vücudunda yavaşça gezinmeye devam ediyordu.

"Ama hayal ettiğim şeylerden biri, ki bu seninle yapmayı kesinlikle düşündüğüm bir şey. Seni mutfağımdaki geniş tezgahta ellerini dayamış tezgaha tutunurken sertçe becermek. Altımda kıvrandığını ve benim adımı haykırdığını duymak istiyorum. Sonra odamdaki küvette ben oturmuş içkimi yudumlarken senin köpükler içinde olduğun bir an düşlüyorum."

Toprak artık derin derin nefes alıyor, her an adamın üstüne atlayabilecekmiş gibi geliyordu.

"Ve biliyor musun Toprak, bunların hepsini yapacağım."

TOPRAKTA SAKLI -HANCIOĞLU SERİSİ 1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin