,,Sos honem dojdi"
Kim
Došla mi zpráva od Lol,že mám honem dojít za ní.Popadla jsem tašku a utíkala k autu,nevěděla jsem co se bude dít,měla jsem o ní strach(ještě že od sebe bydlíme jen 10 km):DUž jsem byla před jejím domem mohlo být tak kolem 12.Zazvonila jsem a hned mi přišla otevřít Lol,což bylo zvláštní,protože pokaždé otevírají její rodiče(oni žijí strašná stereotip život)..Lola mě popadla kolem krku a hlasitě se smála,,tak krásko,ted´ se na měsíc stěhuješ ke mně"..............jak jsme tohle slyšela ,nevěděla jsem jak zareagovat,protože její rodiče nebyli vždy nějak nadšení ,že spím u ní.,,Co coco????"vydala jsem konečně hlásku.,,Rodiče jeli na měsíc do NY a já žiji samostatný,nehektický,prostě skvělý život"
No to si snad děláš srandu ne?..Protože já mám pro tebe ještě lepší zprávu.Hádej kdo nám domluvil na 2 měsíce modelingové stáži v Londýně..tvz placená dovolenka řekla bych.,,jak jako placená ozvala se Lola"?..Moje teta tam bydlí a tak nám to tam domluvila,tam je to zadarmo a né ja tady..bydlet budeme u mojí tety ale říkala že si klidně můžeme najít i samotný byt(když si vyděláme)....
Lola
,,To si ze mě děláš už prd**,že jo?"...ne ozvalo se od Kim..hned jsem jí popadla kolem krku a začala se smát,no tohle bude ještě zajímavé.No a kdy odlítámé?...no to jsem ti chtěla říct---právě že už hned zítra..Zítra?!!!!!!!nemám nic koupené apod..a hlavně domluvené s rodiči,,Kim já nevím jestli to projde u rodičů,oni jak zjistí že jsem v Londýně oni mě zabjou ale to fakt"..:(..neboj však to nějak dopadne,ale hlavně bychom se měli už balit jo?....Utíkala jsme jako smyslů zbavená do pokoje a věci házela jen tak bezhlavě do kufru,Kim tam jen stála a smála se mi.Popošla jsem k ní blíž a objala ji..,,jsi pro mě všechno KIm mám tu nejlepší kamarádku,jestě 1 děkuju:*"..nemáš zač, ale už pojd´..budeš spát u nás a naši nás na letiště ráno hodí ok?..,,Ok, ale co ti moji rodiče" to nech na mně, řekla KIm.
Všechno jsem si zbalila a táhla ten těžšký kufr dolů po schodech.Kim si hrála s notebookem a pouštěla písnišky.Když vtom pustila náš song ano náš SONg.,........STORY OF MY LIFE..od 1D..tenhle song milujeme,my vlasně milujeme 1D..dalo by se říct.Nejsme takové ty Directionerky..ale něco na ten způsob.Hned jsme začali tancovat bylo to super....
Vzali jsme vše potřebné a jeli ke Kim.Tam jsem přespali a hned jeli na letiště.Nemohli jsme se dočkat.
*v Aglii,......
Ten poci,ten krásný pocit,když vystupujete ve své vysněné zemi.......
.Na letišti nás čekala teta od Kim,vypadala moc mile a měla krásnou angličtinu.Angličtina nám nedělala problém pač jsme studovali obě na ANGLICKÉ ŠKOLE v Čr.(soukromá)
Teta pořád opakovala..,,Mám pro vás překvapení,budete koukat"..řekla to asik tak 10x po sobě..Dorazili jsme do čtvrti vypadala moc hezky.Vystoupili jsme a teta říká,,TOHLE JE VÁŠ 2 domov" s mamželem jsme se dohodli ,že vám pronajmeme tento byt at´ máte nějaké soukromý,ale je v tom háček...musíte si tady přeci nějak vydělat na ten byt.Tak budete pracovat u něj ve firmě.On je manažér hudebních skupin,souhlasíte?....Radostí jsme nemohli vydat ani hlásku, ale pak jsme řekli zarás,,ANOOO"..ještě nám řekla, že nastupujeme do práce za týden a že to s tím modelingem budeme stíhat,modelingový kurz už ale začíná za 2 dny zdůraznila!poté nám dala klíče a odjela..Vstoupili jsme do bytu,který byl krásný,to musím uznat,kochala jsem se jeho krásnou když v tom na mě Kim zařvala..,,Tak tohle se musí nějak oslavii"------to samozřejmě,ale já jsem měla ještě blblou náladu z toho že mi mamka nevolala a že o tom ani neví.........Tak kam teda zajdeme? řekla jsem abych zapomněla na své trable...,,100% klub o 2 bloky zpátky,viděla jsem ho a vypadal luxusně"..okok...začali jsme se připravovat na večer,když v tom mi zazvoní mobil obě jsme se na sebe podívali a já se modlila jen aby to nebyli rodiče.........