15.TOTO JE SPARTÁ!

291 18 0
                                    

*Zoe*

,,Ty si sa vážne zbláznil! Vieš čo by bolo, keby som spadla do vody?" kričala som po ňom. Čo si o sebe myslí? Také nervy mi vie spôsobiť iba Harry ,forever kanec' Styles.

,,Bola by si mokrá." frajersky sa uškrnul. On neprestane provokovať?

,,Presne. A teraz sa mi dosušilo oblečenie.. takže si piš, že keby som tam spadla, nevyšiel by si z lesa ani ty suchý." usmiala som sa. Harry sa na mňa zvláštne pozrel.

,,OK. ale nestalo sa tak." povedal. Pretočila som očami.

,,Ale mohlo.." odsekla som.

,,Ale nestalo. A prečo si taká? Čo máš krámy?" škodoradostne sa usmial. Bože.. s kade vie, že mám krámy? Čo je nejaký jasnovidec? Vyplazila som na neho jazyk. ,,Takže ty máš krámy!" skríkol na celý les. Dala som mu ruku na tú jeho, nikdy nezastavitelnú hubu.

,,Bože, Styles! Drž hubu!" nahnevane som  skričala. Čo ak ho niekto počul? Ohh... Harry dal krok do zadu. A pozrel sa na mňa.

,,Fajn.. nechcem zažiť nasratú Zoe s krámamy.. neskončilo by to dobre." povedal a rozosmial sa.

,,Toto si prehnal." zasyčala som. On sa iba priblblo usmial.

,,Ale nehovor." poved ironicky.. on sa mi vysmiava? Pfff....

,,Chceš vojnu? Stačí povedať." dvihla som obočie a čakala na jeho odpoveď. Som fakt zvedavá, čo povie.

,,Chcem." usmial sa a poslal ki vzdušnú pusu. Ja som mu ukázala fakáča.

,,Tak fajn.." pobúchala som si po hrudi.  ,,TOTO JE SPARTÁÁÁ!!" zakričala som to snáď na celú Canadu. Harry sa ešte viac rozosmial. Chytil sa za brucho a zošuchal sa dole na zem. ,,Čo máš kontrakcie?" usmiala som sa.

,,S-sparta? Ja s teba umrem..." vykoktal sa. Bože, čo je na tom také smiešne do faka? On sa smeje zo všetkého. Nemá to v mozgu vporiadku.

,,No a?" dvihla som obočie. Pozerala som na hádzajucého sa Stylesa na zemi. Nič neodpovedal, iba sa tam ďalej rehotal. ,,Si v poriadku?" spýtala som sa ho.

,,Niéé!" skríkol. To mi mohlo dojsť.

,,Harry, ja už chcem ísť domov, takže sa upokoj." povedala som a pozerala sa na neho.

,,Tak ma prestaň rozosmievať." povedal a postavil sa na nohy.

,,Ja ťa nerozosmievam." odsekla som. Pobavene sa mňa pozrel.

,,Nee.. tie kontrakcie a tá sparta.. to nebolo vôbec smiešne." povedal ironicky. Nahodila som poker face.

,,Nie. Ja som to myslela vážne.. ale teraz už poď domov. Som hladná." rukou som si prečesala vlasy a pošúchala si brucho.

,,Už aj teba nakazil Niall?" dvihol obočie. Čo tu teraz spomína Nialla?

,,What?" divne som na neho pozrela. Uškrnul sa.

,,Jedlo + vždy hladný človek sa rovná= Niall. Chápeš?" rozhadzoval rukami. Ale bol úplne pokojný.

,,Už hej.. a nie.. nenakazil ma." povedala som a kusla si do pery.

,,To je jedno. Tak ideme?" prikývla som hlavou na súhlas.

*Doma*

,,Sme doma!" zakričala som, keď som prešla prah nášho domu. Počula som, ako niekto schádza dole schodami. Bol to Niall.

Maybe Love !Kde žijí příběhy. Začni objevovat