- Hei , Aly ! Mergi la film dupa ore ?
- Scuze Jackson, nu pot. Am ceva de facut..
- Tu mereu ai ceva de facut.. Hai! Mergi cu mine la film . Sunt cel mai popular tip din scoala si cel mai bun prieten al tau. Nu ma poti refuza asa...
- Ba da , pot. Tocmai am facut-o. Apoi Jackson schita un zambet , o pupa pe obraz si fugi in clasa. Aly se chinuia sa-si care cartile pentru ora de biologie. Dar cum nu este asa de atenta de obicei , se impiedică de propiile picioare si brusc toate cartile i se imprastiara pe holul pustiu. In timp ce le strangea , profesorul de matematica trecu pe langa ea si incerca sa o ajute.
- Poftim !
- Multumesc ! Nu trebuie sa faceti asta.
- Stai linistita, este placerea mea.
Profesorul de matematica era probabil cel mai aratos tip cu care vorbise Aly vreodata , desi in jurul ei eram intotdeauna tipi aratosi. Mainile lor se intalnira, insa Aly nu este deloc genul ala timid de fata, are incredere in ea si are si motive. Dupa ce stransesera cartile, s-au ridicat in picioare si stateau fata in fata. Fata isi dadu o suvita de par auriu dupa ureche si se apropie de el dupa care ii sopti la ureche :
- Multumesc de ajutor. Sunteti foarte amabil. Dupa care isi atinse usor buzele de lobul urechii acestuia.
- Placerea a fost de partea mea.
Apoi s-au intors si au plecat. Si-au continuat ziua in mod obisnuit .
Stiti , este incredibila acea tensiune sexuala , acea dorinta, iar intre ei doi aceasta se regasea din plin . Aly mereu il dezbraca din priviri , isi imagina cum ii saruta abdomenul si bratele bine lucrate. Si Nate , profesorul cel aratos, mereu isi imagina ce se afla sub bluzele albe si moi ale lui Aly.
Atunci cand doresti pe cineva , parca tot universul face ca voi sa va intalniti. Insa ... secretele despart oamenii sau ii apropie ? Unii vor sa afle mai mult pe cand altii se tem tocmai de acest lucru.
Dar unele lucruri sunt interzise. Desi nu ar trebui , sexul este un lucru mult prea bun pentru a fi limitat de niste reguli.
CITEȘTI
Inauntrul meu
Teen FictionEste ceea ce cauti. Este ceea ce vrei sa citesti. Ca nu suferi singur , ca cineva e acolo si desi aparent toti cred ca este ok.. nu e .. Aly este o fata de 16 ani, populara si invidiata de toti. Insa ce nu stiu ei este ca ea nu-i asa cum pare.. Oar...