Capitolul XV-CEE???

2.6K 105 2
                                    

...FUMAND, CAND AJUNG MA JUR CA II FUT O PALMA DUPA CEAFA DE VEDE STELE VERZI...
-TU ASTA FACI MA!FUMEZI!?CICA "CLARA NU MAI FUMA PENTRU CA ITI DISTRUGI SANATATEA" DAR TU?CHIAR MAI DEJAMAGIT BOULE!SI CAT TIMP TE-AM IUBIT!AM CREZUT CA SUNTEM PRIETENI BUNI SI NE SPUNEM TOTUL!
-SE PARE CA NU!ORICUM MAI DAT DRACU' PENTRU FRATIMEO'!
-NU SUNT CU FRATITO'!
-PARCA PE EL IL IUBEAI!
-NU!NU MA MAI SIMT INSIGURANTA CU EL SI A INTELES!EU PE TINE TE-AM IUBIT SI INCA TE IUBESC!AM FOST CU EL CA SA INCERC SA UIT DE TINE DAR NU AM REUSIT!(mama ce bine ca nu era Cristi cu noi)DAR DUPA CUM VAD NU MAI POT SA AM INCREDERE IN NIMENI!NICI MACAR IN PRIETENI MEI DE O VIATA!PUTETI SA UITI DE MINE!DEFINITIV!NU MAI VREAU SA VA VAD IN VIATA MEA!ADIO VLAD!
Am plecat acasa si m-am incuiat in camera, Vlad a venit in casa si a inceput sa bata ca istericu' in usa.Mi se inpainzenesc ochi.Incep sa vad negru.
《Vlad p.o.v.》
Clara nu mai spunea nimic.M-am panicat.Am luat o alta cheie dintr-o usa.Noroc ca in casa aveau aceleasi incuietori.Am deschis usa si am vazut lata pe jos.Avea puls din fericire.Cred ca a lesinat.S-a mai intamplat odata deci stiu ce sa fac.Am pus-o pe pat si pe masa am pus un pahar de apa si o pastila de dureri fe cap pentru ca o durea capul dupa ce lesina si m-am pus langa ea.Am asteptat c-am o jumatate de ora si s-a trezit.
-Cum ai intrat?Ce cauti aici?Ce s-a intamplat?
-Ai lesinat.Restu-l nu mai conteaza...
...Brrrr...
"O SA ITI PARA RAU CA L-AI ALES PE VLAD!TE IUBESC CLARA!DACA NU O SA FII A MEA, ATUNCI A NIMANUI!
  Te iubesc, Anonim"
-Clara, cine ti-a dat mesaj?
-Mama m-a intrebat daca sunt bine...vezi ca merg la baie
-Bine...

Iubire de la prima vedere_Vlad Munteanu F.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum