~Çeteyle Tanışın~

82 5 4
                                    

Kendall Schmidt:26 yaşındadır.Tek kötü özelliği biraz öfkeli olmasıdır. Şanslı olması bile şanstır.Hayatının aşkını bulmak onun görevidir.Risk almaya bayılır.

Logan Henderson:27 yaşındadır.Tek kötü özelliği biraz korkak olmasıdır.
Şanslı olması bile şanstır.Hayatının aşkını bulmak onun görevidir.Risk almaktan korkar.

James Maslow:27 yaşındadır.Tek kötü özelliği biraz havalı olmasıdır. Şanslı olması bile şanstır.Hayatının aşkını bulmak onun görevidir.Risk almak doğasında vardır.

Carlos Pena:28 yaşındadır.Tek kötü özelliği biraz çocuk ruhlu olmasıdır.
Şanslı olması bile şanstır.Hayatının aşkını bulmak onun görevidir.Risk almayı sever.

Jack Garcia:24 yaşındadır.Tek kötü özelliği biraz konuşkan olmasıdır. Şanslı olması bile şanstır.Hayatının aşkını bulmak onun görevidir.Risk almak onun 2. aşkıdır.

Maddie Knight: 26 yaşındadır.Tek kötü özelliği biraz öfkeli olmasıdır.Şanslı olması bile şanstır.Hayatının aşkını bulmak onun görevidir.Risk almaya bayılır.

Angela Michelle:27 yaşındadır.Tek kötü özelliği biraz korkak olmasıdır.Şanslı olması bile şanstır.Hayatının aşkını bulmak onun görevidir.Risk almaktan korkar.

Katie Diamond:27 yaşındadır.Tek kötü özelliği biraz havalı olmasıdır. Şanslı olması bile şanstır.Hayatının aşkını bulmak onun görevidir.Risk almak doğasında vardır.

Alexa Vega:28 yaşındadır.Tek kötü özelliği biraz çocuk ruhlu olmasıdır. Şanslı olması bile şanstır.Hayatının aşkını bulmak onun görevidir.Risk almayı sever.

Ciara Bravo:24 yaşındadır.Tek kötü özelliği biraz konuşkan olmasıdır. Şanslı olması bile şanstır.Hayatının aşkını bulmak onun görevidir.Risk almak onun ikinci aşkıdır.


















Merhaba Arkadaşlar.Yeni Hikaye. Çok güzel olucaaaak.Sizi seviyorummm...

-Hilal

Şanslılar ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin