Hoofdstuk 2
pov. Louise
'Hé rogue!'
Ik rolde met mijn ogen en kijk haar chagrijnig aan. 'Wat nou weer? Moet je soms van iedereen aandacht?' 'Wat nee. Het probleem is dat jij op deze school zit. Je zit niet eens in een pack. Alleen mensen in een pack zijn hier toegestaan en geen rogues zoals jij hier.' 'Wauw dat boeit me ook echt heel veel.' zeg ik met een duidelijk te horen sarcastische toon. 'Doe make-up op.' 'Ik hoef geen peutelschmink of meeuw.' 'Ben je dom ofzo?' krijst ze. 'Wat? Jij bent degene die meeuw gebruikt voor op je gezicht.' Iedereen in de aula kijkt ons aan. Ja hallo iedereen.
'Dit noem je make-up. Je weet wel schoonheidsmiddelen, die je mooi maken.' 'Dus je bent een barbie?' 'Wat zei jij daar? Ik ben geen barbie!' 'Waarom draag je anders minstens 10 kg make-up op je gezicht? En neem alsjeblieft afstand van de tafel. Er komt allemaal poeder van je gezicht op mijn tas.' 'Hoe durf je! Weet je wel ik ben?' krijst ze. 'Een clown die haar circustent is verloren?' 'Nee! Ik be de toekomstige luna van The Moonlight.' schreeuwt ze naar me met een rood hoofd.
'Ow echt? Proficiat, ik heb nu al ongelofelijk veel medelijden met de packleden.' grijns ik.
'Samantha, ik ben toch de toekomstige luna van The Moonlight?' Ze roept naar de blonde bitch. De blondine genaamd Samantha komt heupwiegend aangelopen. 'Ja wie anders moet de luna worden.' zegt ze terwijl ze haar nagels controleert.
'En wie moet jij dan voorstellen? De mate van de toekomstige bèta?' 'Nee van de toekomstige alpha Sven van The Silver Pack.' 'The Moonlight en The Silver Pack zijn verdoemd.' grijns ik en ik neem een hap van mijn rode appel.
De 2 arrogante meisjes kijken me kwaad aan. 'Pardon wat zei je daar?! Ik word tenminste een goede luna integenstelling met je status als rogue. Jij zal voor altijd forever alone zijn.'
Okay als jij haar niet wil meppen, doe ik het wel.
~Nee, je weet wat er is gebeurd laatst. Ik wil vandaag geen koppen zien rollen.~
Ik verbreek de midlink met Alexis en ga weer door met het nutteloze gesprek. 'Wauw, ik heb nu al medelijden met de alpha.' Ik kijk haar droogjes aan. 'Wat? Sven! Kom eens hier schatteke.' Zwaait ze spastisch naar een lange blonde jongen. 'Ja schat?' Hij legt zijn arm om haar arm heen. Om er van te kotsen.
'Ik ben toch je geweldige mate?' 'Ja hoezo schat?' 'Nou deze rogue hier denkt dat ze echt van alles is.' Ze wijst me aan met haar lange scherpe nepnagel. Kuch, barbie kuch.
'Zo.. jij...' Sven krijgt een beetje problemen met zijn zinnen. 'Verzin maar snel iets. Ik heb geen in jullie aanwezigheid om me heen.' Zeg ik licht geïrriteerd.
'Hoe durf jij om zo'n toon tegen me aan te slaan? Wat bezielt je? Ik ben wel de toekomstige alpha van The Silver Pack.' 'Ja en? Wat is daar mis mee?' Sven haalt naar me uit, maar ik ontwijk het makkelijk.
'Wauw echt stoer hoor een meisje slaan.' Ik rol met mijn ogen. 'Je bent geen meisje maar een miezerige rogue.' Nadat hij het zin uitsprak ramde ik mijn vuist in op zijn grote neus. Ik hoor zijn neus breken. Er sijpelt bloed uit zijn neus. Hij houdt zijn handen gelijk voor zijn neus.
Steeds meer mensen in de aula vestigen hun aandacht op ons. Sommige filmen alles met hun telefoons. 'Jij brak mijn fucking neus! Hier kom je niet mee weg, hoor je me! Jij ongelofelijke bitch.' 'Waar maak jij je druk om? Je bent verdomme een weerwolf en een alpha. Je bent zo weer geheeld.'
'Dit is nog niet afgelopen bitch. Jij gaat hier hiervoor erg voor boeten. Wij maken je leven kapot.' Zegt Kelly met haar handen in haar heupen. 'We gaan.' Snauwt ze naar vriendinnen. Samantha sleurt Sven mee aan zijn arm.
Serieus? Jij mag zijn neus wel breken?
~Laat het. Jij had hem verscheurd in stukjes.~
*Zucht*
Alexis verbreekt de midlink met me.
Iedereen kijkt mij nog aan. Dit is echt ongemakkelijk. Gelukkig ging net de bel. Gered door de bel.
Ik pak snel mijn rugtas. Ik loop naar mijn lokaal waar ik les krijg over packs. Ik loop de klas binnen en neem een plaats ergens in het midden. De lerares is in de 60 en heeft een vloekende oranje jurk aan.
'Goede morgen. Ik heb een plattegrond gemaakt voor de laatste semester. Het staat op de digibord. Het zijn vaste plekken en er word niet gewisseld.'
Bijna iedereen staat op en wisselt van zijn of haar plaats. Ik sta ook op en loop naar achteren. Ik zit volgens de plattegrond naast een of andere jongen genaamd Hunter. Ik ga naast een jongen zitten met bruin haar en bruine ogen. 'Hey ik ben Hunter en jij bent Louise niet waar?' Hij kijkt me glimlachend aan. 'Ja ik ben Louise.' Glimlach ik terug. 'Van welke pack ben je?' Vraag ik.
'The Moonlight.' 'Ik heb echt medelijden met je. Jullie pack is verdoemd met Kelly als Luna later.' 'Ze is niet de mate van Aiden. Want anders had ze van miljoenen mensen onder ons slaven gemaakt. Ik ben trouwens de gamma van de toekomstige alpha Aiden.' 'Word je een gamma? Dat is echt leuk voor je. Gefeliciteerd met je titel.' 'Bedankt.' Hij kijkt me lachend aan.
'Een nieuwsgierige vraagje. Wie is eigenlijk de echte mate van Aiden?' Ik kijk hem aan. 'Hij heeft zijn mate nog niet gevonden.' 'En heb jij je mate al gevonden?' 'Nee nog niet en jij?' 'Ik heb mijn mate ook niet ontmoet.'
De docent begint de les. 'Leerlingen jullie gaan een opdracht maken die zwaar mee telt voor deze semester. Je maakt het in tweetallen, dus met degene naast je. Jullie gaan een onderzoek doen over 1 van jullie packs. De onderzoek gaat over merkwaardige of bijzondere gebeurtenissen die in 1 van jullie packs is gebeurd. Elk tweetal heeft een ander onderwerp dan de andere groepen. Je gebruikt natuurlijk geen sites. Je moet minstens 10 boeken gebruiken voor deze opdracht. en ik controleer het ook echt na. Als je een site gebruikt kan je niet hoger dan een 5 verwachten.' Tettert ze door de klas. 'Jullie mogen nu meteen beginnen aan het opdracht. Hij moet ook over exact 4 weken af. Hij moet minstens 60 bladzijdes bevatten en maximaal 110.' Gaat ze verder.
Iedereen begint met zijn of haar opdracht met de ander. 'Hunter heb jij een boek met de geschiedenis van jullie pack? Dan kunnen we makkelijker ons onderwerp kiezen.' 'In de bibliotheek in ons pakhuis hebben we waarschijnlijk meer dan genoeg boeken.
Heel de dag vloog voorbij en uiteindelijk was school voorbij. Ik loop naar mijn motor en rij naar huis.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
Про оборотнейThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...