Jag öppnade ögonen sakta och blinkade för att se klarare. Jag kände inte igen rummet och jag satte mig snabbt upp. Sängen var otroligt skön och rummet hade en härlig doft. Någon blandning av honung och lavendel. Jag bet mig i läppen och tittade runt. Det fanns en brun byrå med en ram på. Jag reste mig upp och plockade upp ramen. Det fanns ett foto på Alec och en kvinna runt 40 som stod och kramade varandra. Jag misstänkte att det var hans mamma. Men vänta? Varför var jag ens i hans hus? Jag öppnade dörren ut från hans rum och såg en trappa.
Hallen hade blåa tapeter och bruna lister. En hylla med många par skor. Hur många var hemma? Varför var jag ens här? Hade jag blivit kidnappad? Jag måste komma hem.
Jag slängde en blick åt höger och såg en ytterdörr. Jag gick fram till den och öppnade den. Jag stannade i dörröppningen. Jag var mitt i en skog. Det fanns ingen asfalterad väg och jag hade ingen aning om var jag fanns. Jag kände i mina fickor för att leta efter min mobil så jag kunde kolla gps:en.
"Letar du efter den här?" Jag stelnade till och vände mig om. Det var Alec.
"Var är jag? Jag vill hem!" Jag såg hur Alecs ögon mörknade när jag sa det.
"Detta är ditt nya hem!" Snäste han åt mig och tog ett steg närmare. Jag stirrade rädd in i hans ögon. De började bli.. röda?
"D-u-u sk-rä-ämer m-ig." Stammade jag och backade ett steg. När jag gjorde det så morrade han? Vad är han? En hund?
Han tog tag i min hand och drog mig intill honom. Han pressade sina läppar mot mina och jag kände hur gnistor for igenom mig. Jag tryckte mig närmare honom och kyssen blev djärvare. Jag hörde hur han gick upp för trappan och jag blev slängd i en säng. Alec var över mig och kysste min hals. Jag stönade till av behag och kände hur min kropp drogs mot hans. Han fingrade vid min byxkant och tittade på mig. Jag nickade bekräftande. Han drog snabbt ner mina byxor och trosorna. Han fingrade på min klitoris och en obeskrivlig känsla spred sig i min mage.
"Jag ska bara hämta en kondom." Sa han och jag stönade högt. "Naw är du så kåt?" Jag räckte ut tungan åt honom och han rotade i en byrålåda.
Han hittade vad han letade efter och drog av hans tröja och byxor. Han drog långsamt av sig sina kalsonger och trädde på sin kondom. Han gick till sängen och var över mig på nolltid. Hans ögon var nästan djuriska och han tryckte långsamt in ett finger i mig. Jag stönade till och när han började röra det. Det blev en harmonisk känsla i mig. Jag kände hur han tryckte in ännu ett finger och han började pumpa sakta. Jag stönade högre och högre när han började pumpa snabbare.
Plötsligt slutade han och jag blängde på honom. Han flinade mot mig och tryckte sig in i mig. Chockad pep jag till och han tryckte sig längre in och lutade sig närmare mitt ansikte.
"Varför ska jag ha alla kläder av är du har din tröja på?" Flinade han och hans läppar hittade mina. Han drog av min tröja och min bh och masserade mina bröst. Han började sakta pumpa innuti mig. Jag stönade mot hans läppar och han log djävulkst tillbaka. Han pumpade snabbare i mig och jag stönade högre.
"Säg att du älskar mig!" Log han. Jag öppnade munnen för att säga det men det kom inga ord. Istället kom det ett stön. Han körde fortare och sängen gungade i takt.
"Jag hör dig inte." Flinade han. Jag kände hur jag kom.
"Jag älskar dig." Stönade jag och han drog sig ur mig. Mina ögon slöts av trötthet.
VOUS LISEZ
Mitt allt
Loup-garouKAN VARA DIRTY! Sky är en sjuttonårig tjej som har blont hår och blåa ögon. Hon och hennes kompis Lucy är helt normala människor. Men en dag träffar Sky på den vackraste killen hon någonsin sett och föll direkt för honom. Det hon inte vet är att han...