Den zdobení

93 8 2
                                    

Už to jsou dva týdny co jsme odjely ze španělska zpět do L.A. 

Za týden a tři dny budou vánoce. Ulice už jsou zasněžené a každým dnem dopadají nové vrstvy sněhu. (Vím že je blbost aby v L.A. sněžilo, ale snad nevadí :D ).

Docela hodně věcí se událo. Já a Zuzka jsme přestěhovaly Calovi věci k nám do domu. D' a San si všimly domku na konci naší ulice že je na prodej. Sice není velký jako naše vili na začátku ulice ,ale volaly klukům s kterýma se rozhodly že ho koupí. Takže jsme včera stěhovaly celí den ěci Michaela a Ashtona do jejich nového domu a D' se San svoje.

Před týdnem mi volal Alex že se mu před dvoumi týdny narodily ty štěňata takže jsem s klukama jela k němu. Harry a Mik si jedno odvezli dali jí jméno Lili. Jack si také odvezl fenku kterou pojmenoval Sirí. Alex si nechal kluka a říkal že se bude jmenovat Bruno že se mu to prý k němu hodí. Já jsem si také vybrala kluka , první jsem nevěděla jak ho pojmenovat ,ale nakonec se jmenuje Jack. Když jsem to řekla tak se mě zeptal Jack jestli to myslím vážně. Řekla jsem mu že jo , že mi připomíná jeho. Alexovi zbyli ještě dvě štěňata. Jedna fena a jeden kluk. Říkal že fenku chce dát svojí  mamce takže Niall bude mít kluka ,ale jelikož byl nejmladší byl ještě málo vykrmený takže musí zůstat u mamky. Ale napadlo mě že Niallovi řeknu že už více štěňat neměl ostatním řeknu že mu ho donesu na vánoce aby měl radost takže aby mlčely.

...................

Teď se oblékám protože jdeme do obchodu koupit světýlka na dům. D' se San jedou taky . Rony si hraje s Jackem.

Stal se z něj něco jako jeho velký bratr takže ho ochraňuje a pomáhá mu se tady orientovat a podobně. Jsem strašně ráda že se o něj tak stará a nezavrhl ho.

"Buďte tady hodní" podrbala jsem je a zavřela vchodové dveře.

Nasedla jsme za Zuzkou do auta. Musela jsem řídit protože ona mívá v zimě strach že dostane smyk.

Vyjela jsem hned co jsem za námi uslyšela troubit holky.

....................

"Vezmeme barevné světýlka na dům" ukáže mi Zuzka krabici s dostatečně dlouhým řetězem světýlek na náš dům.

"A na ty dva venkovní stromky ty modré" vezmu dvě krabice 7 metrových řetězů světýlek.

"A na ty keříky dáme ty stříbrné baňky a červeno modré světýlka" vezme krabici plastových baněk a dva pěti metrové řetězy.

"Dívej na to to si dám nad postel" vzala jsem řetěz na kterém byli kuličky které svítily.

"Dívej na to to si dám nad postel" vzala jsem řetěz na kterém byli kuličky které svítily

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"To bude vypadat pěkně. Já si vezmu tady ty srdíčka" vzala úplně stejný řetěz akorát místo koulí tak byli srdíčka.

"Dobře všechny ozdoby už asi máme. Věnec, světýlka, světýlka na dveře a balkony, svítíci rampouchy do oken, vločky na okna, baňky na keře, zelený chlupatý řetěz na zábradlí .." začala to vyjmenovávat.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat