Bir varmış ,bir yokmuş ;bir yaşarmış, bir ölürmüş ;biryaz biter ,bir yaz başlarmış .
- Dede hani hikaye anlatıcaktın ?
- Evet .
- Peki neden öyle başladın ?
-öylesine başladım işte sessizce( zaten masaldan ne farkı kaldıysa) . Hem eşek sıpası nerden biliyon sen bunları.
- Dede farkındaysan ben okula gidiyorum.
-😁Neyse uzatmada anlatayım.Bir ailenin çooook yaramaz bi okdarda cesur bir çocuğu varmış .Bu çocuğun ismi Mesihmiş
-Aa dede adaşsınız .
-Evet kızım .Sessizce (zaten hikayedeki kişi benimde neyse.)
-Bişeymi dedin dede?
-yok ya nediyicem kızım .Hem hikayeyi bir daha kesme ki düzgünce anlatayım.Başlıyorum hadi dinle..Mesih genellikle yazın gecelerini müstakil olan evlerinin bahçesinde yatarak geçirirmiş.Bir gece rüyasında babasını bahçede sayıklayarak bir şey gömerken görmüş birazcık yaklaşınca (bunu kimse görmemeli .)dediğini duyumuş .Babası onu farkedip öldürmüş.İşte o an uyanmış.Uyandığında saat sabahın yedisiymiş .Hemen hamagtan kalkıp,arka bahçeye fırlamış ve rüyasında babasının eştiği yere doğru yürümeye başlamış.yürürken rüyasının çok değişik olduğu ve gerçekten orada bir şey olup olmadığını düşünüyormuş ve işte o an tamda eştiği yere geldiğinde ne yapa bileceğini düşünmeye başlamış ve en sonunda o bölgeyi eşmeye karar vermiş . İyice diplere geldiğinde ise heyecanı ve korkusu tavan durumuna geliyordu ve işte birşeye kürek serçe değmişti yakından baktığında bir taş olduğunu anlamış ve kazmaya devam etmişti . En kötüsü ise çok yavaş kazmasıydı ama sonunda bulmuştu...
Bu bölüm başlangıç olduğu için biraz kısa oldu yorum ve vote vermeyi unutmayın:)