Part-1

681 52 5
                                    


Girl 1-"Arrrr oppa"

Girl  2-"kai oppa"

Girl 3-"wuri oppa"

Girl 4-"tae gun oppa"

Kai-"ဟာကြာ ​ေက်ာင္​း​မွာစိတ္​ပ်က္​စရာ​ေကာင္​းတာ ဒါ​ေတြပဲ ဘယ္​လိုမိန္​းမ​ေတြမွန္​းမသိဘူး စိတ္​ပ်က္​လိုက္​တာဟူး"

Tae-"မင္​းကလည္​းကြာ ​ေရာက္​တုန္​း​ေရာက္​ခိုက္​​ေပါ့။ၿပီး​ေတာ့ ငါတို႔က​ေက်ာင္​းရဲ႕ နွင္​းဆီခိုင္​​ေလ"

Kai-"လိပ္​မ်ိဳး။ထားပါ​ေတာ့ ငါတို႔ဒီ​ေန႔clubသြားရ​ေအာင္​ မသြားရတာၾကာၿပီ။"

Tae-"မသြားရတာၾကာၿပီဟုတ္​လား။​ေန႔တိုင္​းသြား​ေနတာ​ေတာင္​​ေလ"

Kai-"ငအ လဒူ ပိန္​းတုန္​း ငါး​ေသးဦး​ေနွာက္​ရဲ႕ မ​ေန႔ကငါ အိမ္​ကိုျပန္​ရတယ္​​ေလ လဒရဲ႕"
(​ေခၚတာညင္​သာခ်က္:):):)​

Tae-"အဲ့၁ရက္​ပဲမလား လဒရဲ႕ ​ေန႔တိုင္​းသြား​ေနၿပီး​ေတာ့"
(ျပန္​​ေျပာတာလည္​းညင္​သာသား:):):)

Someone-"oppa"

lucky one တံဆိပ္​​ေက်ာင္​းဝတ္​စံုကုိ ​ေဒါက္​ဖိနပ္​အနီနဲ႔ တဲြဝတ္​ၿပီး ပုရိသမ်ားအလယ္​ sexyက်က်လွ​ေနတဲ့ juna

kai's pov-'လာျပန္​ၿပီ ဒီစလူးမ'

​Juna-"oppa"

Tae-"inn ​ေျပာ ဘာလဲ"

Juna-"နင႔္​ကိုမ​ေျပာဘူး kai oppaကို​ေျပာတာ"

Tae-"ဒါမ်ား ​ေစာ​ေစာကနာမည္​​ေခၚ​ေျပာ​ေတာ့ နင့္ကိုေႁမြကိုက္​​ေသမွာမို႔လို႔လား။ညီမ၁​ေယာက္​တည္​းရွိပါတယ္​ စပ္​စလူးကိုထလို႔"

Juna-"နင္​နဲ႔ငါ​စကားမ​ေျပာခ်င္​ဘူး အ​ေဝးကို​ေဂ်ာင္​း​ေတာ့"

Tae-"နင္​မနွင္​လည္​း သြားမွာပါ ​ေဟ့​ေကာင္​kai ငါသြားၿပီ။"

Kai-"ကဲဘာ​ေျပာမလို႔လဲ"

Juna-"oppa ျပန္​ရင္​​ေလ jujuကို​ေခၚ​ေနာ္​။အိမ္​ကကား ပ်က္​​ေနလို႔"

Kai-"နင္​အကိုနဲ႔ျပန္​ ငါမအားဘူး။အားယားယားယား သူ႔ကိုျပန္​ပို႔ရဦးမယ္​တဲ့😡😡😡"
(​ေျပာၿပိဳက္​​ေျပာၿပိဳက္​)

Juna-"oppaရယ္​juက Tae gun oppaနဲ႔အဆင္​မွမ​ေျပတာလို႔ ရပါတယ္​ oppaအဆင္​မ​ေျပရင္​လည္​းလိုက္​မပို႔ပါနဲ႔ sob sob😢😢😢"

Kai-"aishh လိုက္​ပို႔ရင္​ၿပီး​ေရာမလား အရစ္​ကလည္​းရွည္​ပါ့😒😒😒"

Juna-"အာ့​ေၾကာင့္oppaကိုအားကိုးရတာခ္​ခ္​ခ္​သြား​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​"

kai-"ႂကြႂကြဟူး"

At other side
Soo pov-"သြားပါၿပီငါ့အကၤ်ီအသစ္​​ေလး"

Nini- "sooရယ္​အကၤ်ီကဘယ္​လိုျဖစ္​တာတံုး။​ေကာ္​ဖီ​ေတြနဲ႔"

Soo-"canteenမွာတိုက္​မိလာတာပါ"

nini-"ျဖစ္​ရမယ္​လာသြားရ​ေအာင္​အတန္​းခ်ိန္​နီး​ေနၿပီ"

Soo-"nae"

Tao oppa powerခဏဌားမ်ယ္​ ဖလက္​ဖလက္​

Kai-"ဟိုလဒ tae gun ဘယ္​သြား​ေသ​ေနလို႔ခုမွ​ေပၚလာရတာလဲ"

(ကိုကိုခိုင္​တို႔ညင္​သာခ်က္​)

Tae-"ဟဲဟဲ လဒရယ္ ကိုယ့္ကိုအဲ့​​ေလာက္​ေတာင္လြမ္းလား"

Kai-"​​​​​ေဝါ့ရြံတာ မင္းမ်က္ခြက္ၾကီး ​​​ဟိုဘက္လွည့္စမ္းပါ"

Tae-"hee hee ​​ေယာက္ဖကလည္း​​ ဒါနဲ့juna ဘာလာ​ေ​ျပာတာလဲ"

Kai-" aww သ႔ူ့ကို​​ေက်ာင္း​ၾကိဳဖို႔ပါ"

Tae-"ငါ့ညီမက မင္းကို​​္​ေတာ္​ေ​တာ္​​ေလးခ်စ္ရွာတာ​​☺☺☺"

kai-"မင္​းကသာညီမလို႔သတ္​မွတ္​တာ ဟိုကမင္​းကိုအကိုဆိုၿပီး တခါ​ေလး​ေတာင္​ဦးစား​ေပးလို႔လား"

Tae-"apk ငါ့ကံ​ေပါ့😔😔😔"

kai-"လာတုန္​းကမင္​းမ်က္​ႏွာႀကီးျပံဳး​ေနတာပဲ ဘာျဖစ္​လာတာလဲ"

Tae-"aww ဒါလား မ​ေျပာဘူးအ​ေသသတ္​လိုက္ top ဇီးကြက္"

Kai-"လဒ မ​ေ​ျပာဘူးဆို​လည္းမ​ေ​ျပာနဲ႔​ေပါ့"

Tae-"aigoo ကိုယ့္အမည္းတံု​း​​ေလး စိတ္​​ေကာက္​သြားတာလား"

Kai-"boyar go tae gun မင္​းမိလို႔က​ေတာ့​ေသၿပီမွတ္​ 😡😡😡😡😡"

Tae-"😜😜😜"

အ​ေရးအသားမ​ေကာင္​းလို႔ miyanae😁😁😁
​ေနာ္​ကခုမွ​ေရးတဲ့အာသာမို႔ပါ
ဖတ္​​ေပးၾကရင္​လံုးဝ​ေက်းဇူးတင္​မိမွာ☺☺☺
​ေနာက္​တပိုင္​းks​ေတြ႔​ေပးမ်ယ္​​ေနာ္​


Love of Romeo,heart of JulietHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin