თავი 4

301 28 0
                                    

ოთახში იჯდა და თავიდან არ ამოდიოდა სეჰუნის სიტყვები.

-შეიძლება მე ვიყო ის ვინც ყველაზე ძალიან მოგწონს? მგონი მე შენ მომწონხარ. ამის გაფიქრებაზე ახლაც ისევე დააჟრიალა და დაუარა მთელ სხეულში როგორც იმ წამს როცა მის წინ იდგა.ცოტაც და ფეხები მოეკვეთებოდა.ასეც იქნებოდა,რომ არა ბექიონი,რომელმაც ასეთი რომანტიკული მომენტი გააფუჭა.

-სეჰუნა სწრაფად სტუდიაში უნდა წავიდეთ ყველა.-გოგონას გაოცებულ თვალებში ჩახედა და ბექიონს გაყვა.
-ნეტა რა მოხდა? რამე სერიოზულია თუ უბრალოდ ახალი სიმღერის გამოშვებაზე უნდა ილაპარაკონ? აა ღმერთო თავი გამისკდებაა ამდენი ფიქრით.- ლოგინზე შეხტა და თმებიი მოიჩეჩა.-ან რა უნდა ვუთხრა სეჰუნას მეც ხომ მომწონს კი არადა ვგიჟდები მასზე.ეს საერთოდ შესაძლებელია მოვწონებოდიი მეე უბრალო გოგო გამორჩეული არაფრით.როგორ მოვიქცე? რა გავაკეთო? აახ ისევ ეს უპასუხო კითხვები.-თავზე ბალიში დაიმხო დაა მოგუდულად დაიწყო ყვირილი.
***
მზის სხივებმა დაანათა მის სახეს,რომელსაც ღიმილი ეფინა. ცალი თვალი გაახილა მერე მეორეც,საწოლში გაიზმორა ისევ მისი ბიჭის სიტყვები გაახსენდაა დაა სიხარულით წამოფრინდა ლოგინიდან.თავი მოიწესრიგა და დაბლა ჩავიდა.ირგვლივ სიწყნარე იყო. -კიდევ არ მოსულან?- თავისთვის ჩაილაპარაკა მერე კი უცებ სასტუმრო ოთახში დაინახა ბიჭები წყნარად თავჩაღუნულები როგორ ფიქრობდნენ რაღაცაზე.

-დილამშვიდობისა-თქვა ოდნავ დამფრთხალმა და ბიჭების ყურადღება მიპყრო.ჩანიოლი მისკენ წამოვიდა ხელები მხრებზე დაადო და მდივნისკენ წაიყვანა.

-მოდი აქ დაჯექი- მდივანზე დასვა.

- რამე მოხდა? რამე დავაშავე?

-რა საყვარელი ხარ ეგრე საწყალი თვალებით რო იყურები-ლეიმ თმები მოუჩეჩა.

-უკვე ჩემი წასვლის დროა ხოომ- მზერაა ყველას მოავლო ბოლოს კი სეჰუნზე შეაჩერა,რომელსაც მის დაბნეული სახე ღიმილს გვრიდა.თუმცა ეს სიტუაცია სულაც არ იყო ღიმილის მომგვრელი.

My love for you is Infinite ∞Where stories live. Discover now