O să te omor

218 12 1
                                    

*Sorin pov*
Stam in living in timp ce o asteptam pe Elena ,baietii se uita la mine pe sub ochii ceea ce ma sperie,se vor razbuna pentru ce le-am facut.
-In sfarsit ,tipa Urs cand isi vede verisoara ,la ea nu se uita asa urat ca la mine ,nu e corect vr
eau sa fiu si eu fata.
-Taci si hai sa mergem .Spune ea in timp ce ia cheile de la masina .
Coboram in fata blocului unde am parcat ,cale se urca la volan,Urs lanaga el si noi in spate.Ma uit la baieti care se uita pe furis la noi cu un zambet pe fata care nu miroase a bine .
-Cred ca astia ne-au pregatit ceva,ii spun Elenei in soapta.
-Sunt sigura de asta,dar ce? Intreaba ea apoi privirea ni se indreapta spre Juno si un mic zambet de dracusor ne apare pe fete.
Elena se muta in dreapta lui pentru al pune la misloc.
-Daca nu ne spui ce ati pregatit le spun baietilor ca stim planu' vostru si ca tu ne-ai pus sa facem faza cu vopseaua ,il ameninta Elena in timp  ce eu cant cat pot de tare pentru a nu se auzi ce vorbim .
-Si de ce te-ar crede ma rog? Intreaba Junior.
-Pentru ca am putere de convingere.
-Uite ca nu o sa te ajut.
-Bine,atunci Elena incepe sa ,, planga" iar daca eu nu ii stiam planul as fi zis ca ea chiar plange.
-Urs,imi pare,imi pare rau pentru ce s-a intamplat aseara,Junior mi-a spus ca daca nu o facem o sa ne faca viata in cacalvar,te rog iarta-ma .Spune ea printre lacrimi,wow tipa asta e buna de actrita .
-De ce nu mi-ai spus pana acum? Intreaba Urs si ingrijorarea i se citeste in voce.
-Nu am vrut sa va certati ,imi pare asa de rau. Spune ea iar ,,lacrimile" au inceput sa apara pe obrajii ei ,sar peste , Juno o iau in brate si o pup pe cap.
Am ajuns la radio,ne dam jos din masina si eu cu Elena suntem ultimii care intram in cladire.
-Am reusit. imi spune ea cu zambetul pe buze
-Esti un mic dracusor . ii spun si ea incepe sa rada
Ajungem la etaj,ne asezam la microfoane din camera unde ne făceam de cap , începem să cântăm, Elena stă într-o  parte a camerei și fredonează cântecul în șoaptă, o chem lângă noi iar ea refuza dar pana la urmă puterea mea de convingere e mai mare decât a ei . După ce am terminat ne luam lucrurile și ne ducem la mașină 
-Bă mie îmi e foame , hai să mergem undeva să  mâncăm.
-Pizza .Încep să tip ,iar toți se urcă în mașină
După 15 minute ajungem la pizza fiecare își comanda câte una în afară de mine și Elena .
-Deci ,voi doi sunteți cam apropiați în ultimul timp , ne spune Cele iar eu am pe față o expresie tâmpă ,iar Urs arata de parcă era un babuin turbat  Cum naiba sa creadă așa ceva .Un răs se aude în dreapta mea .
-Nu pot să cred că te gândești la așa ceva ,îi spune Elena cu gura până la urechi .
-Ați petrecut mult timp împreună și credeam ca... Spune Cale dar nu apuca sa termine ce are de zis ca este întrerupt de chelneriță care aduce comanda. Ne pune pizza în fata și eu cu Elena luam o felie de pizza ,după prima mușcătură am simțit ca îmi ia gura foc se pare că Elena a avut aceeași reacție deoarece țipă .
-O sa va omor ,  spune ea în timp ce se duce la masa alătură și îi bea bautura unui barbat .
După ce am terminat cu circul am plecat acasă ,Elena în trafic prima fiind nervoasa de-a dreptul și eu după ea
Intru în camera mea și primesc un mesaj .
,,Aduna hainele "inamicilor" până diseară fa rost de o foarfeca , ac și ață iar la noapte sa vi la mine în cameră , s-au pus cu cine nu trebuia"
,,S-au făcut șefa" îi trimit înapoi apoi mă duc la "pescuit"
Prima victima Urs
Întru în camera lu' Urs și se aude apa curgând la dual semn ca am noroc ,deschid ușor dulapul și îi fura toate hainele ,apoi ies din camera ușor.
A 2-a victima Cale
Intru în camera lui Cale care zdrămganea chitara .
-Ce faci ? Îl întreab vesel.
-Mă joc poker cu chitara. Îmi spune el sarcastic .
-Îmi vreau pantalonii înapoi.
-Care? Mă întreabă cu o sprânceană ridicată.
-Aia rupți în genunchi. 
-Da' ți i-am dat. Se revoltă
-Ba nu caută-i. Îi spun facandu-i semn spre dulap .
Se ia dreapta spre locul indicat de mine și începe sa cotrobăie aruncând haine în spate pe care la adun ,după ce le-am adunat am plecat înainte să  își dea seama ca nu mai sunt acolo .

A 3-a victima juno
Mă duc în camera lui Juno dar se pare ca nu e acolo ,deschid dulapul iau hainele și ies pe hol dau nas în nas cu Juno.
-Alea sunt hainele mele ? Mă întreabă arătând cu degetul spre maldărul din brațele mele .
-Nu defapt , da,doar o parte sunt și ale mele aici,le duc la spălat.
-Membru, bine . Apoi se da din drum  ca sa pot trece.Uh am fost aproape .
Intru în camera unde observ 3 teancuri frumoase de haine .
*După câteva ore *
Iau hainele și obiectele cerute și mă duc în camera Elenei , ciocan în ușă ușor iar ea îmi deschide.
-Ai adus ce ți-am cerut? Mă întreabă ea cu un zambet pe fata
-Normal . Îi spun cu un zambet diabolic pe față
-Sa-i dam drumul.
______________________________________
SUNTEȚI CURIOȘI CE ESTE ÎN MINTEA CELOR DOI? O SA AFLAȚI ÎN URMĂTORUL CAPITOL . SPER SA VA PLACA PUP

I am trouble Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum