Cula sam pucketanje grana i ugledala nekog coveka sa svetiljkom u ruci.Sta ako je neki carobnjak ili vampir?!Prestravila sam se.Sve blize i blize mi je prilazilo.Ugledala sam devojku i prisla joj.
-Hej.,tiho sam to rekla.
-Hej...Ko si ti?!,upitala me je sva uplasena.
-Paa,pretpostavljam da trazimo isto...rekla sam.
-Ja,ja trazim tu cuvenu skolu,vestica sam i iskreno bojim se ovog mosta...rekla je uplaseno.
-I ja,zar ne znas nikakve cini da preletimo??,upitala sam u nadi da ce znati.
-Dosla sam u ovu skolu da ih naucim.,nesigurno se nasmejala.
Uzdahnula sam.Postaje jako mracno,ovde nije bezbedno.Zahladnelo,vetrovito samo fali da padne kisa.Mozda da..pretrcimo most,nema druge.
-Kako se zoves?,upitala sam.
-Klara,ti?,rekla je.
-Alis.,rekla sam."moracemo da pretrcimo most":
-Jesi li luda?! Upitala je."ko zna sta ce da nam se dogodi?"
-Imas li bolju ideju?, dodala sam.
Klara je zacutala.Stala je pored mene i rekla "idemo"!Cvrto smo se uhvatile za ruke i vristajuci pretrcale most.MOst samo sto se nije raspao zbog naseg trcanja XD.Posle par sekundi smo bile na drugoj strani i za nama su otpale tri daske.Bile smo vise preplasene nego zadihane.
-Sada nam samo ostaje da pesacimo.,rekla je.
Klimnula sam glavom i krenule smo dalje.
VOUS LISEZ
Dnevnik dva vampira (1 sezona) Zavrsena
FantasyAlis i Emma sestre rastavljene po rodjenju saznaju svoju istinu o proslosti zbog jednog ne tako obicnog dnevnika!