Kap♡14

675 21 3
                                    

Efter 1 månad♡

Jag låg i Anjas säng och tänkte.
Det har gått 1 månad nu och jag ska flytta in till Anja. Asså jag är glad och så att jag liksom ska bo med Anja istället för fosterhem.. men jag saknar min mamma så himla mycket...

Anjas mamma adopterade mig för några dagar sen och vi ska köpa möbler till mitt rum som kommer vara bredvid Anjas.
Jag kommer liksom vara syskon med Anja och det är skit kul! Men min mamma är borta.. det känns som om halva jag är borta..

Det knackade på dörren.

"Kom in"

Marcus kom in.

"Hei" Sa han och log mot mig.
"Hej! Vad gör du här?"
"Vile kølle øm du møre bræ"
"Tack, jag mår sådär... jag är snart van vid det"

Marcus kommer och sätter sig bredvid mig och kollar rakt in i mina ögon. Jag tittar på honom. Så fina ögon han har.. Hans fina råvdjursögon..

"Alice.." Säger han sakta.
"Mm?"
"Jeg likker deg..." Säger han långsammare.
Jag kollar på honom..
"Jag vet.." Säger jag och fnissar litegrann..
"Hva? Hvet due? Hjure?" Säger han och spärrar upp ögonen.

Jag fnissar igen.

"Jag hörde er prata med Martinus!" Sa jag och började skratta..

Han skrattade också.. men jag såg att han rodnade jätte mycket..
Han blev röd också.. så söt han är när han är blyg..

"Søee?"
"Mac.. jag älskar dig också.." Säger jag och tittar ner..

Jag känner att han tittar på mig..

Sedan lyfter han upp min haka med sitt finger och kollar på mina ögon.

"Alice.. vile due blie tillsammene med meg?" Säger han.

Omg! Han fråga chans på mig! Asså MARCUS FKN GUNNERSEN!???

Jag får inget svar ur min mun.. Vafan Alice!
Till slut kan jag prata igen efter chocken..

"Jaaa!!!" Säger jag högt och kramar Marcus hårt. Han får mig alltid att bli glad.. min bästa kille eevveer!!

Han kramar tillbaka.. vi sitter där en lång stund tills det knackar på dörren igen.
Vi släpper kramen och dörren öppnas.
In kommer Anja och Tinus.

"Nemän hello!" Säger Anja.
"Hej hej!" Säger vi båda.
"Hvad gøre nie?" Säger Tinus och flinar..
"Ja du Älskling.. de myser lite du vet hångel kramas och så.." Säger Anja och knuffar till Tinus..

Vi alla skrattar.

"Faste.. jeg og Alice ere tillsammen" Säger Marcus..

De glor på oss.. jag skrattar smått.. sedan skriker de "OMG GRATTIS!!!" Vi säger "Tack" Och alla kramas i gruppkram.

Egentligen så är det ju bra ändå.. jag är inte ensam.. jag har världens bästa pojkvän.. världens bästa vänner.. vad kan man önska sig mer?..

Jo en mamma..

Men jag vänjer mig snart..

Tror jag..

Hello igen!!❤😂

Jag har inte uppdaterat så mkt, det är för jag började skolan igår och jag hade inte tid.. men här har ni en kapitel.. hoppas ni gillar den❤

Denna kapitel handlade om hur dem blev tsm✔

Kommer mer imorgon/ ksk ett långt kapitel😏🍍

Love youuu!!

Xoxo Mercil🌸✅

Varför Mig ~ M&M ♡ Avslutad Où les histoires vivent. Découvrez maintenant