15.Část ,,Fuck !"

942 51 6
                                    

-Předem děkuju za všechny votes a nádherný komentáře <3

--Část věnuji @BelieberSarka a Čudle (Ivance<3)

Faith pohled :

Rozvalím se přez celou postel.Natáhnu nohy a ty následně křupnou.

A v tu chvilku my dochází.Co dělám kurva v postely ?!

Rychle vstanu až mě z toho zabolí hlava.Otevřu oči a rozhlédnu se kolem.Všude je poházené moje oblečení a já jsem nahá.

V tu chvilku mi dochází že jsem se asi s někým vyspala a jsem pořád v cizím domě.

Rychle na sebe natáhnu spodní prádlo a zbytek oblečení.Na nohy si dám podpadky a pootevřu dveře.

Všude jsou kelímky,balónky a flašky s nedopitím alkoholem.

Pomalu sejdu schody a prokličkuju mezi několika lidmy kteří spí na podlaze.Nežně beru za kliku a rychlím pohybem se dostávám ven.

Na Iphonu který jsem si přivlastnila vyťukám telefoní číslo na taxi službu.Po pár minutách uvidím žlutý vůz na konci ulice.Nasednu a nadiktuji adresu domu kam mě má zavést.

*

Svoje tělo hodím na postel a začnu přemýšlet.

Vybavují se mi jen střípky událostí.Pamatuji jak jsem se nechala oblizovat nějakým neznámím který voněl po mentolu a vanilce.Pak vím že jsme šly do pokoje a víc nic.Pak jen velké černé okno.

Nervózně jsem se zatáhla za konečky.Zhodila jsem ze sebe oblečení a šla jsem se vysprchovat.Se špatným svědomím jsem ulehla do postele.

JustinPohled :

Ráno se probudím s obrovským bolením hlavy.

Zvednu se jen v boxerkách se vydám do kuchyně.Tam jsi vezmu tabletku a tu zapiji jablečným džusem.

Protáhnu se a zamířím do koupelny.Kde si dám velkou dávku relaxu.

PO 3 TÝDNECH :

FaithPohled :

Ráno mě probudí velká bolest která mě už pár dní trápý.Asi mám něco ze žaludkem.Na dnešek jsem objednaná ke své obvodní doktorce.

Natáhnu na sebe úzké,černé ryfle a obyčejné tílko,na to hodím svetřík.

Obuju boty.Výjdu z domu a nasedám do přistavěného taxíku.Směr doktorka.

TÁDADÁÁÁ A JE NA SVĚTĚ DALŠÍ ČÁST <33

Love u.'Erin.

DALŠÍ ČAST ZA PĚT KOMENTŮ A NEJDELŠÍ/NEJHEZČÍ DOSTANE ČÁST ! <³

Surfers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat