Ahoj jmenuji se Leona Dowsonová a mám moc ráda zvířata. Nejraději mám ale psy!
Moc si přeji mít vlastního psa, i když je mi 15 let.
Většina lidí se mi za to směje, ale já se tím nenechám odradit, protože vím že bych se o něj dobře postarala i, když mi to skoro nikdo nevěří.
Až na mou nejlepší kámošku Patricii. Patricie má sama 2 psy o, které sama dobře pečuje.
,,A jak si vlastně přemluvila rodiče, aby Ti koupili Oscara a Seny ?" Zeptala jsem se Páťi.
Oscar a Seny je pes a fena od Páťi.
,, Nóó..vlastně jsem si je i vybrečela", řekla stydlivě Páťa.
,,Aha tak to jo, ale to by mi ani tohle nezabralo," posmutněla jsem.Za chvíli mě volala mamka, ať jdu na večeři a, tak jsem se rozloučila s Páťou ta si vzala psy na vodítko a šla domů a já se loudala se svěšenou hlavou domů na večeři.
,,Co se stalo zlato ?" Zeptala se mě máma s úsměvem na tváři.
,,Mami já bych si tak strašně moc přála mít psa Páťa má dva a já bych strašně chtěla i malinkého prosím :-(,"řekla jsem máme smutně a málem se rozbrečela.
,, Ale nech toho, moc dobře víš, že psa mít nemůžeme, protože je o něj velká starost."Řekla mamka a odešla.
Já jsem si sedla a jedla toasty k večeři..A je tady první kapitola, doufám že se vám líbí a příště Lea půjde po prázdninách do školy, tak čtěte dál pokud vás to baví.
ČTEŠ
Psí srdce
Short StoryJe to o holce, která má moc ráda psy a přeje si mít vlastního. Je jí 14 let. Rodiče ji ale psa zakazují protože je o něj velká starost.. jednoho dne se ale stane něco nečekaného...