01.

153 23 8
                                    

POV Riley
"Rayaaannn stopppp" zeg ik lachend. Hij stopt even en kijkt me aan. Ik zie een grijns verschijnen en daarna begint hij mij weer te kietelen. "AHAHAHHAAH ST STO STOP RAY AAANNN" zeg ik lachend en stotterend. Daarna stopt hij eindelijk. "Eindelijk kut kind" zeg ik lachend en geef hem een zachte stomp op zijn arm. Hij pakt zijn arm vast en doet alsof het pijn doet. Hij trekt een pruillipje en kijkt me zielig aan. Ik begin te lachen. "Ik ga maar weer voordat mijn moeder boos wordt , doeeiii" zeg ik en geef hem een kus op zijn wang. "Doeeeii Riley" zegt Rayan en loopt met me mee naar de deur. Ik geef hem nog een knuffel en loop naar huis. Soms denken mensen dat we een relatie hebben maar dat hebben we niet , we zijn gewoon beste vrienden. Misschien wil ik wel een relatie met hem maar ik ben bang dat ik dan onze vriendschap verpest..

POV Rayan.
Ik kijk uit het raam en denk aan Riley. Ja aan m'n beste vriendin Riley. Ik weet het niet maar deze dagen droom ik alleen over haar en ik krijg altijd een rare gevoel in m'n buik als ze me knuffelt of een kus geeft. Wat zou dat eigenlijk betekenen. Jaja ik ben dom. Ik bel Nathan op.

N - Hey
R - Hey
R - Ik moet je wat vertellen
N - Vertel maar
R - Ik droom deze dagen alleen maar over Riley en altijd als ze bij me is of knuffels geeft krijg ik een rare gevoel in mijn buik
N - Je bent verliefd op haar

Geschrokken kijk ik vooruit.. Ik ben verliefd op Riley?

R - Nee dat kan niet
N - Jawel
R - Dat verpest onze vriendschap
N - Hoe weet jij dat zeker dan?
N - Misschien is ze ook wel op jou
R - Hoe moet ik erachter komen dat ze verliefd op me is?
N - Makkelijk. Vertel het aan haar dat je op haar bent
R - Maar..
N - Niks maar als je het nooit gaat vertellen kom je het ook nooit te weten en zij ook niet.
R - (Stilte)
N - Ik moet gaan. Spreek je later hè. Enne niet vergeten om het te vertellen
R - Jaja joe.

Ik hang op en kijk naar voren. Ik ben verliefd op Riley. Ik moet het wel vertellen. Ik tik WhatsApp aan en druk op Riley.

Gesprek tussen Riley en Rayan.

RA - Riley.. ik moet je wat vertellen
RI - Wat is er?
RA - Ik denk dat ik verliefd op je ben..

Nadat ik dat heb gezegd klik ik WhatsApp weg en gooi ik mezelf op m'n bed. Ik hoor mijn telefoon trillen en zie een melding. Bericht van Riley...

Hey mensen. Ik hoop dat jullie mijn boek leuk vinden :D. Bij de 3 votes ga ik verder want als niemand hem leest dan ga ik ook gewoon niet door en dat snap je wel denk ik xD. Maar ja JOE ;D

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 26, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You are the love of my life. -UnagizeFanfiction-Where stories live. Discover now