❤Rozdział 23❤

1.7K 127 11
                                    

*2 tygodnie później*

**Alex**

-Oskar błagam cie oddaj mi Kaśke.-Wzdycham.

-Kupisz mi coś za to? Wiesz, że mam na nią chrapkę.-Mówi I założę się, ze ma na ryju tą swoją pedofilską minę.

-Jezu mogę ci nawet ją przekupić, żeby z tobą chodziła..-Wzdycham kolejny raz i przerwacam teatralne oczami wiedząc, iż tak on tego nie widzi.

-Okej.. bedzie dziś wieczorem w swoim łóżku, a teraz pa Alex.-Żegna się ze mną.

-Taa cześć Oskar.-Mówię I się rozłączam.

A teraz prostując sprawę, parę dni temu Oskar postanowił "uprowadzić " Kasię ponieważ podoba mu się jeszcze od podstawówki... o jezus nie rozumiem tego człowieka, jednak ze zboczeństwa przypomina mi strasznie Leondre, a tak Leondre po tym co mu powiedziałam nie odzywa się do mnie, ja do niego równiez, na dobre wyszło chyba nam obojgu. Po jutrze jest występ juz oficjalnie i pożegnanie, wiec dlatego jutro nauczyciele, dosłownie wszyscy nauczyciele planują nocne ognisko i chyba chłopaki robią jakąś imprezę, dokładnie nic nie wiem jeszcze, ale szybko to wszystko zlecialo aż za szybko, no ale mam już dosyć Leondre to... Wiecie koniec gadania o Leondre.

                                                         *

**Sonny**

-Chloe..-Odzywam się.

-No?-Pyta.

-Może weźmiemy dziewczyny i pójdziemy się gdzieś przejść ?

-W sumie dobry pomysł.-Uśmiecha się.-Chłopaki gdzieś poszli to czemu by nie ?-Mówi podekscytowana.

-To może chodźmy do nich.-Mówię I wstaję z łóżka.

-Dobra. -Odpowiada przyjacółka i wychodzimy z pokoju.

**Paulina**

-Ej nudzi mi się..-Mówię w poduszkę.

-Nam też , nie tylko tobie.-Mówi Wiktoria.

-Idę siku zaraz będę.-Mówi Pati.

-To nie było nam potrzebne dla twojej wiadomości.-Mówi Alex.

-Dobra idę.-Wzdycha.

Nagle ktoś z prędkością światła czyli nie wiem w jakim czasie, wparowuje do pokoju.

-Hejka laski !-Rozpoznaje po głosie to Sonny wraz z Chloe.

-Hejka, siadajcie.-Odzywa się Alex.

-Bosz jakie wy zmarnowane.-Mówi Chloe.

-Nudzi nam się.-Mówię.

-W takim razie skoro wam się nudzi to mamy dla was propozycje.-Uśmiechaja się.

-Ta?-Pyta Kate.

-Chodźmy się gdzieś przejść.-Mówią.

-Zgoda.-Odpowiadamy.

-EJ ALE STOP !-krzyczy Alex.

-Co?-Pytamy wszystkie.

-Pati ma randkę z klozetem, poczekajmy.

-Aa dobra.-Zaczynamy się śmiać.

-EJ SZCZYLE NIE ŚMIAĆ SIĘ ZE MNIE!-Słyszymy krzyk Pati z WC.

                                                    *

**Maks**

-Nie zostaniemy przyłapani?-Pytam Oskara.

-No co ty.. wiele razy tu jarałem trawkę.

-Leo coś ty taki spięty ?-Pyta Luke.

-Nie nic.-Odpowiada oschle.

-Zapal to cie powinno odprężyć.-Mówię.

-Dzięki.-Odpowiada.

-Charlie a ty ?-Pytamy wszyscy.

-Lecę  dziś tylko na zwykły pecie sorry chłopaki.-Mówi.

-Spoko.-Wzruszam ramionami.


************

Jak się podoba rozdział ? No jak juz na początku Alex mówiła konkurs dobiega końca, a więc ? Wychodzi na to, że też dobiega końca 1 CZĘŚĆ KSIĄŻKI HAA XD NIE BAĆ SIĘ DŁUGI MIAŁAM TEN SEN WIĘC BĘDZIE CHYBA 3 CZĘŚCI KSIĄŻKI TAK MI SIĘ WYDAJE XDD DLA OSÓB CIEKAWYCH 2 CZEŚĆ CHYBA BĘDZIE W TEJ KSIĄŻCE 

WIKAXOOX 👽 

You are my princess L.D 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz