O benim yaz aşkımdı....
Ben yaz aşkına inanmam aslında aşka da inanmam bana göre kalp kırıklığı ve birkaç sümüklü peçeteden başka bir şey değil. Yaz aşkı mı? Ne saçmalık ama aşkın mevsimi mi olur tanrı aşkına! Belki de önyargımın sebebi hiç bu duyguyu tatmamış olmamdı...
Berbat bir lise sınavından sonra ailem molaya ihtiyacım olduğuna karar vermişti ''Riley Faith Ann büyükannenin yanına gidiyorsun!'' dedikleri gün çok iyi aklımda. Çünkü hayatımda duyduğum en saçma fikir gibi gelmişti bana. Yazın yapmak istediklerimin arasında benim de diğer insanlar gibi ; Boğazım şişene kadar dondurma yemek, 7/24 denizden çıkmamak , arkadaşlarımla takılmak vardı ve büyükannemin yanına gitmek KESİNLİKLE bu listeye dahil değildi. Önce kuzenlerim ve büyükannemburaya geleceklerdi ardından beni de alıp büyükannemin evine gidecektik. Kuzenlerim Dora ve Denna onlar kesinlikle harikalar gerçekten benden küçük olmalarına rağmen beni iyi hissettirmeyi iyi bilirler. Onları çok görmem belki ama gerçekten kalbimde özel yerleri var. Her neyse buraya geldikleri günler çabuk geçmişti son derece eğlenceliydi yazın yapmak istediklerimin (arkadaşlarımla takılmak dışında) hepsini yaptık diyebilirim. Sonra büyükannemin evine gitme günü geldi ve Ohio City'den Cleveland'a yola çıktık. Yolda korku filmi zileyip 3-4 külah dondurma yemenin sonu iyi olmamıştı. Dolayısıyla Cleveland'a mükemmel bir giriş yaptım denilemez. Gider gitmez Dora ve Denna'nın evine kahvaltıya gitmiştik. Biraz çörek ve benzeri şeylerden tıkındıktan sonra klasik hoşgeldin töreni tarafından şereflendirildim.Dayım başladı ''Riley Faith sevgili yeğenim burada olman bütün aileyi mutlu ediyor iyi buradasın.'' Yengem Dolly devam etti ''Hoşgeldin tatlım burada mükemmel bir vakit geçirmeni sağlayacağız.'' sıra büyükannemdeydi ''Faithy iyi ki buradasın böylelikle o koca evde yalnız kalmayacağım.'' dedi dayım ve yengeme bir şeyler ima ettiği belliydi. Dora konuşmak istedi ''Riley birlikte Oreolu Milkshake yapmak istiyorum!'' Denna araya girdi ''Hayır vanilyalı olacak!'' Dora '' Ama Riley Oreoluyu tercih ediyor.'' Dayım onları uyarak için hafifçe öksürdü.''Güzel plan kızlar. Sizi yaz okuluna yazdırdım. Seni de Riley.'' Donakaldım. ''N-e n- ne? Yaz okulu mu? Ama onlar ilkokuldaki çocuklar için değil mi?'' Dayım memnuniyetsiz bir tonda ''Hayır Riley müdürle konuştum ve seni kabul etti.'' ''Harika'' dedim onlar beni mutlu etmeye çalışırken nankörlük etmek istemedim. Dayım daha mutlu bir şekilde ''Yarın erken kalkın. Olur mu? Ben sizi arabayla bırakacağım ama daha sonra servisle gidip geleceksiniz.'' Onayladık. Her ne kadar Dora ve Denna hevesli gibi görünmeye çalışsalar da onların da gitmek istemedği çok açıktı. Yol yorgunluğu ile duş aldıktan sonra büyükannemin yanında derin bir uykuya daldım.
Sabah Denna'nın hafif dürtmesiyle uyandım. ''Hadi Riles alarm çaldı ve saat 07:30 aslında geciktik sayılır ama çok da değil.'' Dora da Denna da cümleyi anlamsız yere uzatmayı severlerdi. ''Peki'' dedim ''Sen git Dora'yı da uyandır.'' gülümsedim. Bana sarıldı ''Riley seni çok seviyorum iyi ki buradasın dün kahvaltıda söylemek istediğim şey aslında buydu.'' Ben de ona sarıldım ''Biliyorum. Ben de seni.'' Denna tebessümle Dora'yı uyandırmaya gitti.''HAYIR UYANMAK İSTEMİYORUM!'' Dora ses sınırlarını zorlayarak bağırıyordu. Devreye girmem gerektiğini anlayarak Dora'yı uyandırdım. Biraz sonra dayım aşağı inmemiz için bizi aradı ve aşağı indik.