<><><> Prietenia adevarata<><><>

317 6 2
                                    

Fie ca esti slab sau puternic uneori simti nevoia si dorinta de a te sprijini pe bratul unui prieten. Ce este prietenia ?? Sunt sigura ca multi dintre voi va intrebati ce ste prietenia. Nici eu nu stiu cu exactitate dar pot sa va spun ce inseamna prietenia pentru mine :P .Pentru mine prietenia insemna tot si prin tot ma refer la viata la zambete la fericire la absolut tot .......Sunt sigura ca uni dintre voi ati avut parte de un prieten adevarat sau chiar de mai multi dar la un moment dat ati avut parte si de un prieten  in care ati investit atata dragoste si incredere in cat ati fi bagat mana in foc pentru el.Prieten adevarat iti este aceea persoana care te cauta,cel care desi n-ati mai vorbit de luni intregi se gandeste la tine.Prieten adevarat este acela care plange cu tine dar reuseste sa te ridice de la pamant si sa te faca sa zambesti din nou.Prieten adevarat este acela care iti intelege slabiciunile si te apara in fata altora.Pretenia adevarat este ca relatia dintre frati si surori.De obicei oamenii buni sunt sortiti sa sufere cel mai mult pentru ca ei nu stiu sa fie indiferenti.Nu mereu faci alegerea corecta dar mereu trebuie sa lupti pentru visurile tale si sa iti asumi anumite riscuri.Sa iubesti implica riscul de a nu fi iubit.Sa speri implica riscul de a fi ranit.Sa incerci implica riscul de a da gres dar riscurile trebuie asumate oamenii buni deoarece cel mai mare risc este acela  de a nu-ti asuma nici un risc.Ce vreu sa spun pin toata chestia asta merita sa mergi pana in panzele albe pentru ce iti doresti si pentru cine te iubeste.Mereu m-am straduit sa las o urma frumoasa prin vietile oamenilor....nu stiu daca am reusit mereu dar sper ca intr-o zi cineva sa ma privesca in ochi si sa-mi spuna"Datorita tie nu m-am dat batut".....Traim intr-o lume foarte grea si rea in care sinceritatea si onestitate s-au pierdut demult dar cu toatea astea mai exista si oameni pentru care cuvantul "Imi pare rau"....inseamna ceva pentru alti dar pentru unii sunt niste cuvinte rostite aiurea.Multi spun caau necazuri si viata e grea sunt prfect de acord.ca e grea.Viata e ca o cursa de atletism fiecare alearga dupa ceva. Alti doar pentru a supravietuii.Dar la final nu mai conteza pentru ce am alergat pentru ca toti ajungem in acelasi loc acolo sus vedeti nu conteza cum alergi pe parcursul vieti si conteza daca il ai pe Dumneezeu cu tine mereu.Cand simti ca viata nu mai are nici u rost gandeste-te ca alti ar da orice ca sa mai traiasta cand spui ca soarele nu mai are nici un rost sau ca te-ai plictisit sa tot auzi lucruri urate gandeste-te ca altul ar da orice sa poata auzi cand te-ai saturat de parintii tai gandeste-te ca alti ar da orice sa poata avea o famile o casa si o viata ca a ta.Cand tu urli ca te-a parasit iubitu altu isi traiete ultima clipa din viata. Atunci cand vei fi pus la incercare gandestete ca in lume sunt mii de oamenii care trec prin ceva de 10 ori mai dureros decat ce ti se intampla tie.Gandeste-te ca in fiecare zi inveti si cunosti oamenii minunati de la care ai ce invata.Viata e frumoasa si trebuie traita la maxim traieste fiecare moment ca si cand ar fi ultimul.Gndeste-te la oamenii dragi care te iubesc si te asteapta acasa sera si la prietenii tai cei adevarti bineintels la tot ce Dumnezeu ti-a oferit pe tava tu nu ai trebuit sa faci nimic absolut nimic el s-a gandit la tot ce e bine pentru tine asa cum o fac si parintii tai.Asta a fost tot ce am vrut sa spun.

       Ps:Astept propunerile voatre despre ceva nou <><><>

          Nu uitati sa zambiti si sa fiti voi va pup :****

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 17, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

&lt;&gt;&lt;&gt;&lt;&gt; Prietenia adevarata&lt;&gt;&lt;&gt;&lt;&gt;Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum