Bölüm 3

2 0 0
                                    

Daha Ceylin de pek üstüme gelmemişti çünkü durumun oda farkındaydı. Sebepsizce yapmıştım. Daha sonra karnımızı doyurtuktan sonra elinden geldiği kadar sınıfa geç gitmeye çalışıyordum. Sınıfa girmeden sigara içelim dediğimde Ceylin tamam anlamında kafasını aşağı yukarı salladı. Aşağı inip sigara içiyorduk ve bir yandan da üniversite için konuşuyorduk. Zaten bu aralar konumuz sürekli üniversite idi. Dershane ye de sırf İstanbul'da bir üniversite kazanmak için gitmeye karar verdik. Aslında ikimizin de puanı düşük değildi. Ama İstanbul Üniversitesi gelmediği için bunu tercih etmiştik. Bir çok arkadaşımız Üniversite tercihlerini yapmıştı. Sigara bittikten sonra umursamıyor kafasına girdim ve sigarayı söndürüp yukarı çıktık ve sınıfa girdik. Elimden geldiği kadar onun olduğu tarafa bakmamaya çalışıyordum. Çünkü henüz adını bile bilmediğim birini terslemiştim. Ve nedenini sormasından korkuyordum. Çünkü verecek cevabım yoktu ona karşı. Sırama oturduğumda sıramda bir kağıt gördüm katlanmış ve açıp okuduğumda kıpkırmızı olduğumu hissettim. Belli etmemek için hemen yerime oturdum. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Belki de kağıdı yırtıp çöpe alabilirdim ama o zaman da çık saçma bir hareket olacaktı. Ceylin test çözmeye başladığı için hiçbirşey fark etmemişti. Kağıdı tekrar açıp okumuştum ve beynim durmuş gibiydi.  Kağıdın içinde kocaman "BENİ TANIMAYAN BİRİNE NE YAPMIŞ OLABİLİRİM Kİ ÖYLE BİR TEPKİ VERDİN ANLAYAMADIM!"  yazıyordu. Bunu ben bile bilmiyordum ki, yan tarafta arkadaşlarının bana bakıp güldüğünü hissediyordum o anki sinirle düşünmeden kağıdı yırtıp çöpe attım. Bunu mutlaka bana soracaktı ama o an onu düşünmemiştim. Sinirlendiğimde gerçekten ne yaptığımı bilmeyen birine dönüşüyordum. Sonra geri dönüp Ceylinin yanına gidip aşağı hava almaya gideceği söyledim. " Yanında gelmemi ister misin?  Demişti ama tek kalsam daha iyi gelebilirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sana Dair Herşey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin