თავი 5

268 27 2
                                    

სახლში სიწყნარე სუფევდა.თაკო თავის ოთახში იყო წამოწოლილი,რომელსაც წუთის წინ გაეღვიძა.თვალები ჭერისთვის მიეპყრო და სრულიად ჩაკარგულიყო თეთრ ფერში.ვერ ფიქრობდა ან არ უნდოდა რამეზე ეფიქრა,თუმცა უცებ ფიქრის ჭია მაინც შეუძვრა და მისი გონება მოიცვა.წუთის წინ მისი თავისუფალი გონება ახლა ათასი აბდაუბდა ფიქრით იყო გადავსებული."ფანები,ის ინტერვიუ,რომელიც დაბეჭდეს და ალბათ ისეთი საზიზღრობები ეწერა შიგ,ამიტომაც გამომართვა ჯონგინმა აიპედი.სეჰუნი და მისი თბილი ქცევები,მისი სიტყვები"-გაახსენდა მისი სიტყვები თითოეული სიტყვა,მზერა რაც კი მოსვლის დღიდან უგვრძნია და გაუგონია მთელ სხეულში სითბომ დაუარაა.ეს სითბო კი შემდეგ ეჭვმა და შფოთვამ ჩაანაცვლა ისევე "და რატომ ვიგრძენი თავი ცუდად დაკვრისას."-ისევ ჭერს მიაპყრო მზერაა შემდეგ მალევე წამოხტა,რობოტივით მოძრაობა დაიწყო.ტანსაცმელი თავის ჩემოდანში ჩაალაგა.ფურცელი და კალამი მოიმარჯვა და დაიწყო წერა.დაწერა ის რისი თქმაც და არ თქმაც უნდოდა.ცრემლებს ვეღარ იკავებდა.რამდენიმე ცრემლი ფურცელზეც დაეცა და შემდეგ მასშში შთაინთქა და ნაწერებს შეერია.ფურცელს აკოცა თითქოს მთელი სული და გული აქ ფურცელზე დატოვა და თავისი ჩემოდნით ჩუმად გავიდა სახლიდან ისე, რომ არავის დაენახა.
მიდიოდა და აზრზე არ იყო სად უნდა წასულიყო.ფეხებს თავისთვის მიყავდაათ.იქვე გზად მაღაზიაში წყლის საყიდლად შევიდა იყიდა და ისევ უმისამართო გზას დაადგა.
**
ფურცელი იატაკზე ეგდო.სეჰუნი კარებში გაქრა.ყველა ადგილებს მიეყინა.

-ეს რატომ გააკეთა,ხომ ვუთხარით, რომ მოვაგვარებდით-ბრაზობდა კაი.

-ამით ჩვენ გვიცავს- ამოიოხრა ლეიმ.ბექენმა ამასობაში ქაღალდი აიღო და ზედ დაჰყურებდა.

-სეჰუნიო?- გაოცებულმა წარმოთქვა.ყველამ მზერა მასზე გადაიტანა.-არადა მეგონა მე მოვწონდი?თქვა დანანებით.ჩანიოლმა ბექენის სახეზე სიცილი ძლივს შეიკავა.კაი უცებ ადგა და სეჰუნის გზას დაადგა.

My love for you is Infinite ∞Where stories live. Discover now