-Mikor jön már apa?-kérdezte Adam.-Nemsokára drágám. Bármelyik percben itt lehet-nyugtattam a fiamat aki már vagy két órája ezt kérdezgeti tőlem.
Felöltöztettem játszósruhába és én is felvettem egy pulcsit, meg egy farmert a szokásos magassarkú csizmámmal.
Csöngettek.
Adamn odafutott az ajtóhoz, de mivel nem érte fel a kilincset meg kellett várnia, amíg én is odaérek. Thony nem egyedül volt. Haley állt mögötte.
-Apu!-nyújtózkodott Adam.
Thony felkapta őt, mire Adam átölelte a nyakát.
-Mehetünk?-kérdezte aztán rám nézve.
-Persze-bólintottam.
Nem értettem, hogy mit keres itt Haley. A fiam az apjával akart lenni és nem kell ide még egy ember akinek semmi köze sincs hozzánk.
Haley Thony kezét fogta, Adam pedig az enyémet. Szomorúnak látszott, lehajtott fejjel sétált mellettem. Még a játszótéren sem lett jobb kedve.
-Mi a baj kicsim?-guggoltam le elé.-Fáj valamid?
Válaszként csak megrázta a fejét.
-Éhes vagy?
Fejrázás.
-Akkor mi a baj?-kérdeztem újra.
-Semmi.
-Szeretnél hintázni?-kérdezte Thony.
Kedvetlenül bólintott és elindult az említett tárgy irányába az apjával. Kettesben maradtam Haleyvel.
-Nagyon édes kisfiú!-mondta.
-Köszönöm.
-Nagyon várom már, hogy megszülessen a kislányunk. Biztos őt is így fogja imádni Thony mint, ahogy a ti fiatokat.
-Biztos-sziszegtem.
-Már nagyon várom. Igazi kis család leszünk.
Érzem, hogy provokál és ennek a beszélgetésnek nem lesz jó vége.
-Ott lehet a gyerek születésénél, az első lépéseinél, minden apró pillanatában. Csodás nem?-nézett rám elviselhetetlen mosollyal.
-De, egyszerűen fantasztikus. Akkor is rá jövök arra, hogy Adam sohasem lesz olyan szerencsés, hogy teljes családban nőljön fel, mint a születendő gyereketek, ha nem dörgölöd az orrom alá. Felfogtam-mondtam idegesen.
-Akkor arra is rá jöhetnél, hogy ezt csak magadnak köszönheted és felesleges az erőfeszítésed. Hisz amikor megszületik a kislányunk minden megváltozik. Thony kevesebbet lesz veletek, mert szükségem lesz rá egy kisbaba mellett. Ez jó lesz Adamnek? Nem hinném-ingatta a fejét.
-Majd én tudom, hogy mi jó a fiamnak és mi nem!-förmedtem rá.-Nem kell kioktatnod Haley.
-Legyél okos Mia. Ez így nem normális!-nevetett.
Thony és Adam is mellett álltak. Nem tudom mennyit hallottak az egészből, de nekem elegem lett.
-Menjünk haza anyu!-a pulcsim alját rángatta.
Szó nélkül felkaptam a kezembe és hazaindultam vele.
BINABASA MO ANG
Life is a bitch
RomanceMajdnem végzetes baleset, eltitkolt gyerek és természetesen az igaz szerelem. E három dolog köré épül ez a kis történet, ami bevallom, nem túl hosszú, viszont érzelmekben gazdag és cselekménydús. Jó olvasást! (Véleményeket és kritikát üzenetben vár...