Be free :$ -4- Chceš ma ?

703 31 2
                                    

Takže keď ste si splnili podmienky, tak tu máte ďaľšiu časť. Ale bude kratšia, lebo už nestíham.

Tak príjemné čítanie. :))))

* Z pohľadu Justina *

,,A chceš ma ??" spýtal som sa jej.

,,Ani nevieš ako." pošepkala mi naspäť. Začal som ju vášnivo a dravo bozkávať. Hryzol som jej do spodnej pery a stlačil jej zadok, načo ona len zavzdychala, obtočila si nohy okolo môjho pása a ja som jej vkĺzol jazykom do jej úst. Bozkával som ju vášnivo a začal son kráčať s ňou k posteli. ,,Chcem ťa, hneď." povedala.  ,,Si nedočkavá shawty." zasmial som sa. Zavrčala. Zasmial som sa na nej a pokračoval vo vyzliekaní jej. Už bola len v spodnom prádle, keď zatrieskali ma mreže. ,,Okamžite na obed, a prestaňte." zhúkol strážnik. Zavrčal som a udrel do postele.,,Do piče." zanadával som. ,,Neboj sa potom to dokončíme." zašepkala. Odtlačila ma od seba, zdvihla sa z postele a začala sa obliekať. Keď už bola oblečená, postavil som sa z postele aj ja a išli sme na 'obed ' , teda ak sa to tak dá nazvať. Ako sme tak kráčali dole, všetci sa na nás začali pozerať. Teda nie na mňa, ale skôr na ňu. Do riti ešte stále mi nepovedala, ako sa volá. Prišli sme ku stolu a sadli si. ,,Hej cica, poď sem k nám." zakričal na ňu môj úhlavný nepriateľ Tomkins. ,,Zabudni" odkričal som mu naspäť.

,,Ale ale Bieber, čo si myslíš, že je len tvoja ?" odkrčal mi. ,,Kurva ona nieje štetka, aby každému v tejto skurvenej väznici robila kurvu." zhúkol som mu naspäť. ,,No si nemyslí, že ty si jediný, s ktorým tu bude jebať a neprivlastňuj si ju láskavo."

,,Do piče ja som tu, a ako už bolo povedané, ja žiadna kurva niesom a ani ju robiť nebudem." zkúkla po ňom už naštvaná Owneale. Je smiešne, že vieme len svoje priezviská, ale čo už. Vidím, že aj jej nepriateľ bude Tomkins.

,,No ale cica sa nám tu hrá na drsnú." začal sa jej rehotať do ksichtu. Bože ja tak neznášam, keď sa mi niekdo rehoce do ksichu. Postavil som sa zo stoličky s veľkým hrmotom, až stolička spadla na zem. Jej ruka ma ale zastavila a potiahla dozadu. Vytrhol som si ruku z jej zovretia a kráčal k Tomkinsovi. ,,Kurva ju nebudeš volať cica a ani kurva a to si píš, že s tebou jebať nebude." ,,No to som veľmi zvedaví, totiž TY ju prestaneš za chvíľu baviť a potom príde za mnou, aby som z nej poriadne vyšukal dušu." Tak toto som už nevydržal a jebol som mu z otočky plnou silou.  Ibaže on sa za chvíľu postavil a dostal som ranu aj ja. Zodvihol som sa a išiel som mu dať druhú, keď vtedy prišla ona a miesto úderu Tomkinsona to schytala ona. ,,Bože prepáč" ospravedlnil som sa jej a kľakol si k nej na zem. ,,Choď do piče s tým prepáč." zaziapala po mne a chytila si tvár. ,,Vidíš Bieberko, už teraz si ju prestal baviť."zasmial sa. ,,Ty už drž hubu Tomkins, to ty za to môžeš." Dokončil som vetu a ona sa postavila na nohy a odkráčala bez obedu do cely.

No super Bieber toto si fakt posral...

Prepáčte, že je taká krátka ale aspoň niečo na večer. Ďakujem veľmi za komenty a votes. 3 komenty a 4 votes a bude ďaľšia. :DDDD

*Sofi

Be free :$Kde žijí příběhy. Začni objevovat