Ce inseamnă pentru voi duminicile?Ei bine pentru părinţii mei ultima zii din weekend reprezinta ziua in care se scoală cu noaptea în cap şi mă târăsc împreună cu ei la talcioc ..Ce este talciocul?Este o piaţă plină cu haine şmenare la mâna a doua şi tot felul de indivizi dubioşi ce rumegă seminţe şi emană un iz de tescovină.Şi iată-mă ,în jurul ora 7 dimineaţa, in mijlocul acestor indivizi dârdâind de frig din toate incheieturile căutand pantofi.Dupa cîteva plimbări în jurul unor tarabe puteam să jur că devenisem un cub de gheaţă .Aparent mama adora să caute pantofi şi nu o deranja că vînzătorul ,mai bine zis jabba the hut spoit cu puţină funingine pe faţă,ne urmărea fiecare mişcare cu o privire în care se citea ”My body is ready”.După ce am convins-o pe mama să ne mutăm de la standul cu pricina am dat peste tărîmul făgăduinţei sub formă lichidă :tonomatul pentru ceai.Dupa trei ceaiuri şi două cafele îmi puteam simţii în sfîrsit mîinile deci am decis să arunc o privire retrospectivă in jur şi pot spune că şi acum regret.În mare majorite am văzut bărbaţi îmbrăcaţi şmenar de la „Dulce ca blana” cu ceva tunsoare la moda cred ,însă dacă mă întrebi pe mine, sunt sigură că s-au jucat cu masina de tuns iarba prea mult .Mergînd printre standuri am zărit o domnişoară de vîrstă cu mine ce se rupea dansînd pe ceva „Aoleu viaţa mea” iar iubitul ei sau individul cu lenjerie intima de la Kalvine Hauritu Claines o privea admirativ.Mi-am continuat excursia simtindu-mă la fel de curioasă ca Alice atunci cînd a descoperit ţara minunilor şi iata-mă dând de ceva pirandă cu 3 copii după ea ce mă îndemna să cumpăr „Pantofi de cea mai şmenară marcă mai noi decat in magazin”.Uitîndu-mă mai atent la tânara mamă de lîngă mine ce ma îmbia să-i cumpăr marfa am recunoscut-o ,era Adele o veche colegă din clasele primare.Văzînd-o i-am remprospătat memoria amintindu-i de mine.Din toata afacerea cu „Do you remember summer ‘09” m-am ales cu 2 perechi de pantofi gratis şi o micuţă istorioară ce o privea pe vechea mea colegă(abandonase şcoala şi fugise cu ceva Haurit Şmecher ce acum o maltrata în ultimul hal)
În drum spre casă mi-am dat seama că totul in viaţă depinde de decizii.Adele alesese să fugă deci ea işi pecietluise singură soarta.Şi dacă stai să te gandesti o mică decizie luată in treacăt iţi poate schimba toată viaţa .De aceea e bine să nu ne pripim, să trăim cumpătat ,să fim mulţumiţi cu ce avem şi să nu uităm că cineva acolo sus ne iubeşte.
YOU ARE READING
Jurnalul unei adolescente
Teen FictionMegan vă prezintă viaţa ei prin prisma "jurnalului său".Barfele,relaţiile şi dramele adolescentine sunt prezentate într-un mod unic în universul creat de acest "jurnal".în fond ne este prezentată viaţa unei simple adolescente ce incearcă să supravi...