CAPITOLUL I : Catrina in marele oras

9 1 0
                                    

Primavara trecuse , iar Caty abia astepta sa vina vara , dar mai ales liceul , deoarece parintii ii promisesera ca odata cu venirea liceului va venii si viata ei de oras . Parul ei roscat stralucea in lumina soarelui rosu de dimineata , ca o vapaie , iar ochii sai albastri dadeau impresia unei mari nesfarsite .
Dar lucrurile nu erau atat de roz pe cat pareau : odata cu plecarea ei in marele oras , pleca si de langa prietenii sai : Alex , tocilarul , Roxi , prajiturica si Xandra , dar cel mult ii va lipsi Xavier , un bad- boy si un hot ( atat de buzunare cat si de inimi ) .
Vara s-a dus repede , iar Catrinei nu-i venea sa creada ca peste doua saptamani nu va mai sta langa prietenii sai , sa-si imparta fericirile , tristetile si orice alte sentimente .
Ca o ultima incercare de a-si revedea prietenii , protagonista noastra s-a dus sa-si ia ramas bun de la prieteni , si totodata de la copilarie .
Prima data s-a dus la Alex , acesta stand , ca de obicei , in biblioteca .
- Buna Katy , vrei sa vezi noua mea carte , se numeste " Crima si pedeapsa " si este geniala .
- Da... apropo de crima , s-ar putea sa-ti zdrobesc inima , dar trebuie sa stii ca voi pleca .
- Unde ?
- In marele oras , pentru a studia mai bine si pentru a avea conditii mai bune . Sper ca vei intelege .
- Katy , sunt foarte trist in acest moment , dar daca asta este ce-ti doresti , eu nu pot sta in calea fericirii tale . Nu te teme , le voi spune eu celorlalti , tu du-te cat mai departe de acest loc , pentru ca stiu si eu cat de important este locul unde ai facut liceul . Dar te rog sa nu uiti sa mai treci si pe la batranul tau prieten cand o sa ai timp. Acum grabeste-te , autobuzul va pleca in 10 minute.
- Iti multumesc ca imi esti un prieten atat de bun si ca ai inteles cat de important este pentru mine liceul . Adio .
- Pe curand.

🎉 Ai terminat de citit Catrina's Blog : Jurnalul Unei Adolescente Normale 🎉
Catrina's Blog : Jurnalul Unei Adolescente NormaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum