O.13

80 8 1
                                    

*Dunya Point of vieuw*
Ik lig nog steeds in mijn bed en het is al 12 uur. Ik rek me uit en trek mijn kleren aan. Ik doe mijn haar in een visgraatvlecht en loop dan naar beneden. Er is niemand te bekennen. ik storm naar boven. Ik kijk in de kamer van Lau. Daar is ze ook niet. er liggen bloedsporen op de vloer. Ik ren naar beneden en ga Kaj bellen.

*Gesprek*
Ja met mij. Kaj je moet nu naar huis toekomen. Waarom klink je zo gehaast. Lau is weg. Why. Weet ik veel, en er lagen allemaal bloedsporen op de grond toen ik haar kamer binnen kwam. Wacht ik hoorde het toch goed. Ik hoorde rond 5 uur iemand de trap afgaan maar ik zag niks. Sukkel je moest erachter aan gaan. Sorry Dunya. Weet je we zijn Lau kwijt, voor altijd. Wie zegt dat. Ik, omdat ze te zwak is om iets te doen Kaj. Wat wil je dat ik ga doen? Dat jij nu de politie in schakelt. Maar we weten niet eens wat er allemaal speelt bij Lau. Nee dat weten we niet, maar jij gaat nu de politie inschakelen anders kunnen we het vergeten. Oké maar ik hang. Doeii.

*einde telefoon gesprek*
 Ik ga aan de tafel zitten en houd mijn handen voor mijn gezicht. We zijn Lau kwijt. Leroy had gewoon erachteraan moeten gaan. Dan hadden we alles geweten en was ze nu nog hier. Maar ja we zijn gewoon te laat. En ik ben te laat op school. Een beetje heel erg laat. Ik word gebeld door Ilana.

*Gesprek*
 Ja met Dunya. Dunya met Ilana, waar blijf je. Ik ben nog thuis, heb de hele nacht niet kunnen slapen. Why.  Lau. wat is er met haar? Ze is weg, gisteravond lag ze bewusteloos op de grond. WHHAT weet je waar ze is. Nee ik weet het niet, Kaj schakelt de politie in. Oké, moet ik zeggen dat je ziek bent geworden? als je dat wilt doen heel graag. Ik doe alles voor jou en dat weet je. Doeii. Doeii

*einde telefoon gesprek*

Ik hoef vandaag niet naar school joepiee. maar wat ga ik nu doen? Ik moet nog heel veel leren maar daar heb ik geen zin in. Ik besluit om maar even naar buiten te gaan. Het zonnetje schijnt en de warme lucht komt me tegemoet. Dit voelt vertrouwt, Zou Kaj  de politie al hebben ingeschakeld? Ik weet het gewoon niet meer. Waar is Lau en wat is er met haar. Ik maak me nu zo zorgen om haar. Ik ga haar proberen te bellen.

*Telefoon gesprek*
Hallo met Lau. Hoiii Lau. Met wie spreek ik. Met mij Dunya. Hahaaaa je bent erin getrapt meid. Wat zei je. Je bent erin getrapt. Hoezo. Dunya help me alsjeblieft, jorik en Lex willen me doden. Lau waar ben je. Ik weet het niet schakel alsjeblieft de politie in. Kan zou het doen. Oké maar vraag iedereen die je kent. En  Dunya kom alsjeblieft voor morgen tien uur. 'S avonds of. In de avond, want anders ben je te laat. Ik zorg dat ik er ben. Jij kunt ons nooit vinden meid. En weet je, als jij er komt ga je eraan. Sorry hoor, maar dit gaat niet volgens de wet. Je overtreed de wet Lex. Ohhh Wat erg. Ja dit valt onder mishandeling en geweld. Wowww en wat wil je nu gaan doen, je vriendjes en vriendinnetjes erbij halen. Houd je bek.
*einde telefoon gesprek

Soryyy lieve meisjes. Sooryy dat ik zo weinig upload. Het spijt Me sooo. Maar hier is weer een hoofdstuk liefs. Frederique.😘💜💚

Verhekst. B-brave (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu