*Miesiąc później*
,,Drogi Pamiętniku! Nie odzywałam się długo. Przepraszam, ale miałam wiele spraw na głowie.
Po moim powrocie do domu w samej koszuli, Jenna z Jeremym wprowadziła się na nowo do Mystic Falls. Na nic były moje tłumaczenia, że byłam na imprezie, a koszula posłużyła mi za seksowną sukienkę. I tak miałam zakaz wychodzenia z domu i posiadania telefonu przez miesiąc. Miesiąc mija dzisiaj. I dobrze - w końcu jest Halloween.
Bonnie już wszystko wie o braciach Salvatore. Jej reakcja mnie zdziwiła, bo jej nie było. Tylko się uśmiechnęła i powiedziała ,,Ja też ci muszę coś wyznać." Następnie rozerwała moją poduszkę, wyjęła z niej pióra. Zamknęła oczy, a pióra zaczęły lewitować po całym pokoju. Kiedy skończył się pokaz, dodała ,,Jestem czarownicą.". Dobrze, że Caroline o niczym nie wie.Swoją drogą, do szkoły przyszedł nowy uczeń - Stefan. Stwierdził, że nie może już dłużej wytrzymać w domu, a z resztą Damon kazał mu mnie pilnować. Może przez to, że nie odbierałam telefonu ( chociaż skąd miałby mój numer? ) i nie dawałam znaku życia przez całe 31 dni?
A tak poza tym, to nic się nie zmieniło. Jak wspominałam - mamy Halloween, a z tej okazji jest wielka impreza w centrum miasta. Mam nadzieję, że Damon przyjdzie.
Kończę, bo spóźnię się do szkoły.Zawsze i na zawsze, Elena G."
Po pięciu godzinach w szkole i dwóch w Mystic Falls (dekorowanie rynku na dzisiejszy wieczór) wróciłam do domu i padłam jak trup na łóżko. Wystarczyło umyć włosy, wziąć zimny prysznic i już wracam do żywych.
Z tego całego armagedonu zapomniałam kupić strój na dzisiaj. No nic, wezmę ten z zeszłego roku - seksowną pielęgniarkę. Przynajmniej dekolt prezentuje się w nim wyśmienicie.Została jeszcze godzina do wyjścia. Mam czas na wyprostowanie włosów i idealny makijaż.
19:30. Wypadałoby się zbierać. Zakładam naszyjnik ( z werbeną, Stefan mi go dał ) i schodzę na dół po telefon do Jenny. Nie ma jej w kuchni, nie ma jej w salonie. Jest w łazience. Ubrana w strój Cat Women, pyta:
- No i co myślisz?
Smartfon leży na umywalce. Zabieram go zwinnym ruchem i odpowiadam:
- Uwodzicielsko. Dla kogo się tak stroisz?
- Dla mojego nowego maczo... - Jenna się zaczerwieniła! Jakie to słodkie. - Nazywa się Alaric Saltzman i jest nauczycielem historii.- W mojej szkole. - dodałam
- Wiem. Pomógł Jeremy'iemu zdać z kilku przedmiotów. Jest wychowawcą jego klasy, więc często się spotykaliśmy. To będzie nasza pierwsza randka. Wcześniej zapraszał mnie jedynie na piwo do Mystic Grilla.- Nie bój się, tym strojem pobudzisz każdy jego męski zmysł. - powiedziałam z uśmiechem. - Ja już idę. Baw się dobrze!
- Z wzajemnością!Jeszcze na chwilę usiadłam w salonie. Trzeba sprawdzić, co mnie ominęło przez ostatni miesiąc. 10 nieodebranych od Bonnie, 15 od Caroline, 10 od Matta. Jest też 5 smsów:
13.10.2009, 15:15, Bonnie: ,,Będę u ciebie o 15"
15.10.2009, 20:24, Caro: ,,Muffinki z lukrem, czy może bez?"
20.10.2009, 10:30, Matt: ,,Jak Jenna ci odda telefon, daj znać."
25.10.2009, 22:10, Jeremy: ,, Przekaż Jennie, że wrócę później."Tracę wiarę w ludzkość. Został jeszcze jeden, z dzisiaj:
31.10.2009, 19:50, Damon: ,,Czekam pod twoim domem."Po pierwsze, od kiedy mam go w kontaktach, po drugie - pod moim domem?! Podlatuję do okna. Faktycznie, niebieski Camaro stał przed moim domem. Łapię telefon, chwytam za klamkę, zbiegam po schodach, wsiadam do samochodu.
- Pięknie wyglądasz - mówi, jak zawsze uśmiechnięty
BẠN ĐANG ĐỌC
Delena - Nowa Historia
VampirosElena jest nietypową siedemnastolatką. Cztery miesiące temu jej rodzice zginęli tragicznie w wypadku samochodowym. Kiedy dziewczyna wraca do normalnego życia, spotyka tajemniczego Damona - mężczyznę, który dziwnie się zachowuje i z pewnością co...